Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boom.
Collapse
X
-
[Showcase] Boom.
Last edited by Iegienie; 16 februari 2016, 18:58.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.beLabels: Geen
-
-
Re: Boom.
Mooi hoor, dat weidse kader en dat ene boompje erin
Mooie kleurtjes in je wolken ook
Ik vraag me wel af of je rechts in het gras wat shopwerk gedaan hebt ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
nope, Sieg, geen shopwerk gedaan. Je bedoelt zo rechts schuin onder het boompje ? Het veld van boer boer is daar een beetje anders van textuur, ik dacht wel dat je het ging zien...mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtnope, Sieg, geen shopwerk gedaan. Je bedoelt zo rechts schuin onder het boompje ? Het veld van boer boer is daar een beetje anders van textuur, ik dacht wel dat je het ging zien...
Thanx voor de toelichting !
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Een eenvoudig braaf beeld met een knappe lucht maar het spreekt mij niet echt aan.
Soms maak ik ook dergelijke beelden die mij in 't echt veel mooier overkomen dan de foto achteraf.
Zie ik daar rechtsonder een sensorvlekske ? of is't ne vingerafdruk op uwen dia ?bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtEen eenvoudig braaf beeld met een knappe lucht maar het spreekt mij niet echt aan.
Soms maak ik ook dergelijke beelden die mij in 't echt veel mooier overkomen dan de foto achteraf.
Zie ik daar rechtsonder een sensorvlekske ? of is't ne vingerafdruk op uwen dia ?
Sensorvlek ? in het gras ? zo rechts schuin onder de boom ?
Zo ja : Neen, dat is hetzelfde als wat Sieg meldde, en het is gewoon een streep in het graan door boer boer zijn zaaiaanpak !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Zo'n eenzame boom met een mooie lijn er naar toe mag ik graag zien.
Vermoedelijk zit er wel een blauwige waas over. Vooral als het net voor zonsondergang is.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
mooi met die prachtige lucht
technisch en compositorisch in orde!
die donkere vlek in het gras rechtsonder vraagt wel wat aandacht.
is wel makkelijk op te lossen met de dodge-tool.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Basisprobleem was dat de WB verkeerd ingesteld was bij de opname : stond nog op zonneke ipv bewolkt of schaduw. Ik had het gras al wat onder handen genomen, maar van de lucht was ik afgebleven. Het was namelijk zo'n zonsondergang waar de zon maar een paar wolkjes verlicht, en de rest alleen indirect via blauw strooilicht belicht wordt. En dan is/moet alles dus blauwig zijn. de zon ging trouwens aan totaal de andere kant onder, dus dat is ook al meer blauw dan gewoonlijk.
En die plek op het gras, tja, dat was zoals met een gemaaide grasmat zeker ? Maar heb er wat belichting extra op gegeven.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Weer een knappe foto waarbij je van weinig toch heel veel weet te maken....Mooi de lijn van links, en het boompje op de juiste plaats...Knap..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment