Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zeker een aparte, en dan vooral door de tinten.
Door het formaat blijf ik te lang in die donkere baan "hangen". Voor mij was een vierkant formaat genoeg geweest.
Ik zou hem persoonlijk net onder de zon croppen, zonnetje is nu net wat te fel, en gaat te veel met de aandacht lopen...Voorgrond met die dennenbomen en sneeuw is mooi genoeg om alleen te laten zien..
Een beeld dat je alleen maar in films ziet maar hier bewezen dat dit ook anders kan. Die besneeuwde bomen, de rotsen en een dreigende lucht maakt het spannend.
Een beeld dat je alleen maar in films ziet maar hier bewezen dat dit ook anders kan. Die besneeuwde bomen, de rotsen en een dreigende lucht maakt het spannend.
Comment