Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Prachtig standpunt, waardoor er een lijnenspel is ontstaan waar ik jaloers op ben. (in de goede zin van het woord)
De lange sluitertijd zorgt voor een mooi luchie. Valt vanaf een natte zanderige bodem nog wel eens tegen.
mooi patrick
en spons ligt er helemaal op z'n plaatst
dit zijn dingen de fotografie zo interessant maken aan de kust je weet nooit wat je er tegen zal komen
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Weer eentje waar ik graag naar kijk Patrick. Het wolkendek, afgekalfde duinen, het terugvloeien naar de zee alles klopt bij deze.
Mooi detail in de voorgrond maar ik twijfel of ik op 1/4 van links in de duinen een foutje zie of is het gezichtsbedrog van mij.
Weer eentje waar ik graag naar kijk Patrick. Het wolkendek, afgekalfde duinen, het terugvloeien naar de zee alles klopt bij deze.
Mooi detail in de voorgrond maar ik twijfel of ik op 1/4 van links in de duinen een foutje zie of is het gezichtsbedrog van mij.
Gr, Daniel.
Daniel, is het die wazige vlek die je bedoeld? ja ik weet het ,heb het niet proberen te camoufleren maar was een vlek op de lens
Comment