Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie omgeving, goed gezien, tevens mooie wolkjes aan de lucht
De voorste rotsen komen uiteraard heel prominent in beeld maar toch heeft het wel wat met die natuurlijke curven
Goed doordacht standpunt en compo die je gekozen hebt
De voorste rotsen komen uiteraard heel prominent in beeld maar toch heeft het wel wat met die natuurlijke curven
grts
Sieg
Fantastisch geheugen heb je Sieg, foto is weg sedert gisteren +- 17 uur, en jij weet 8 uur later nog wat er stond .
Ik had die ook zien staan en dacht er dan gisterenavond toen ik de tijd had een commentaar op te geven(want ik tik erg traag) maar weg was hij.
Mooie foto en 1 van de puntjes die ik wou meegeven:
een zo mogelijk wat hoger standpunt was misschien nog beter geweest om een bredere strook water tussen die rotsen te hebben en dat achterliggende gedeelte, dat zou mij prettiger gekeken hebben dacht ik
Ik had die ook zien staan en dacht er dan gisterenavond toen ik de tijd had een commentaar op te geven(want ik tik erg traag) maar weg was hij.
Mooie foto en 1 van de puntjes die ik wou meegeven:
een zo mogelijk wat hoger standpunt was misschien nog beter geweest om een bredere strook water tussen die rotsen te hebben en dat achterliggende gedeelte, dat zou mij prettiger gekeken hebben dacht ik
ik volg, want ik vond de rotsen links wat te prominent aanwezig. Vanuit klimmersperspectief zagen die rotsen aan de linkerkant er wel fantastisch uit : enorm ruw, als je daar je voet op zet dan sta je VAST. Maar als je dan toch zou vallen, en er langs schrepen, dan zouden er wel wat zeer pijnlijke schaafwonden kunnen te voorschijn komen.
grts
Sieg
Ik volg , lekker lui ! Ook mooi om de rots precies in de bovenhoek te laten lopen.
Mooi, dat hogere machten de foto laten zien. Anders had ik hem gemist !
De poging tot een goeie compo is er zeker, goed gedaan.
Het onderwerp zelf bekoort iet minder, ik vrees door de te donkere partij verder op.
Maar het blijft een mooie verzorgde opname.
ah de foto is terug.
ik vind de rotsen wat te prominent in beeld, ze zijn ook wat onscherp vooraan, misschien een idee om nog een stuk van de rotsen eraf te croppen?
had er nu iets van plantjes oid op gestaan, dan zou het een ander verhaal zijn, nu is het wat leeg op de rotsen.
voor de rest ondanks het harde licht een mooie opname.
Comment