Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Côte de Granit Rose

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Côte de Granit Rose

Eens een rots- of zeeschapje.

Last edited by Guest17; 8 februari 2016, 15:38.

Re: Côte de Granit Rose

Mooie omgeving, goed gezien, tevens mooie wolkjes aan de lucht
    De voorste rotsen komen uiteraard heel prominent in beeld maar toch heeft het wel wat met die natuurlijke curven
    Goed doordacht standpunt en compo die je gekozen hebt

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      De voorste rotsen komen uiteraard heel prominent in beeld maar toch heeft het wel wat met die natuurlijke curven

grts
      Sieg
      Fantastisch geheugen heb je Sieg, foto is weg sedert gisteren +- 17 uur, en jij weet 8 uur later nog wat er stond .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Fantastisch geheugen heb je Sieg, foto is weg sedert gisteren +- 17 uur, en jij weet 8 uur later nog wat er stond .
        waarom is hij weg?
        groeten, Kristof
        Canon EOS 5D mkII

Comment

Ik had die ook zien staan en dacht er dan gisterenavond toen ik de tijd had een commentaar op te geven(want ik tik erg traag) maar weg was hij.
          Mooie foto en 1 van de puntjes die ik wou meegeven:
          een zo mogelijk wat hoger standpunt was misschien nog beter geweest om een bredere strook water tussen die rotsen te hebben en dat achterliggende gedeelte, dat zou mij prettiger gekeken hebben dacht ik
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Ik had die ook zien staan en dacht er dan gisterenavond toen ik de tijd had een commentaar op te geven(want ik tik erg traag) maar weg was hij.
            Mooie foto en 1 van de puntjes die ik wou meegeven:
            een zo mogelijk wat hoger standpunt was misschien nog beter geweest om een bredere strook water tussen die rotsen te hebben en dat achterliggende gedeelte, dat zou mij prettiger gekeken hebben dacht ik
            ik volg, want ik vond de rotsen links wat te prominent aanwezig. Vanuit klimmersperspectief zagen die rotsen aan de linkerkant er wel fantastisch uit : enorm ruw, als je daar je voet op zet dan sta je VAST. Maar als je dan toch zou vallen, en er langs schrepen, dan zouden er wel wat zeer pijnlijke schaafwonden kunnen te voorschijn komen.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Oeps, ik heb zoals gewoonlijk het rijtje hier afgegaan en die foto is voor mij nog steeds zichtbaar hoor, nu ook nog trouwens

grts
              Sieg

Comment

Oeps, ik heb zoals gewoonlijk het rijtje hier afgegaan en die foto is voor mij nog steeds zichtbaar hoor, nu ook nog trouwens

grts
                Sieg
                Die zal dan nog in jouw cache zitten hé Sieg ... na pagina vernieuwen zal dat wel weg zijn
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

grts
                  Sieg
                  Dan zijn er hier met een 'speciale' PC, want bij is en blijft de foto weg sedert gisteren, en dit wegens weg uit Imgur.

Comment

Dan zal ik dringend eens mijn cache geheugen moeten wissen denk ik ;-)

grts
                    Sieg

Comment

grts
                      Sieg
                      Ik volg , lekker lui ! Ook mooi om de rots precies in de bovenhoek te laten lopen.
                      Mooi, dat hogere machten de foto laten zien. Anders had ik hem gemist !
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

De poging tot een goeie compo is er zeker, goed gedaan.
                        Het onderwerp zelf bekoort iet minder, ik vrees door de te donkere partij verder op.
                        Maar het blijft een mooie verzorgde opname.
                        ...leeg...

Comment

ah de foto is terug.
                          ik vind de rotsen wat te prominent in beeld, ze zijn ook wat onscherp vooraan, misschien een idee om nog een stuk van de rotsen eraf te croppen?
                          had er nu iets van plantjes oid op gestaan, dan zou het een ander verhaal zijn, nu is het wat leeg op de rotsen.
                          voor de rest ondanks het harde licht een mooie opname.
                          groeten, Kristof
                          Canon EOS 5D mkII

Comment

Ik vind het een hele mooie compo. Verklaar me maar gek, maar volgens mij zou hij nog beter tot zijn recht komen in zwart-wit.

Comment

Working...
                            X