Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bomen en blaadjes + poging tot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] bomen en blaadjes + poging tot

landschap of wat anders ? nog wel wat landschap voor mij dus belandde het hier

update : beetje camouflege en kniptoestanden op losgelaten ...

origineel
    Last edited by Frakske; 5 februari 2016, 10:21. Reden: dat ventje gecamoufleerd
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Re: bomen en blaadjes

ik moest eerst goed kijken hoe het in elkaar steekt ,dacht eerst aan Photoshop
    maar dat heb je prachtig gezien ,lijkt bijna meer abstract landschap ,heel knap

Comment

heel leuk en origineel beeld
      zie ik daar ook een stukje fotograaf?
      jammer dat het rechtse stukje onderaan of was het links boven niet onder water stond.
      groeten, Kristof
      Canon EOS 5D mkII

Comment

Je bent op de reflectie-toer Frans
        Mooie herfstkleuren en een knappe spiegeling
        Inderdaad zoals Kristof aangaf, spijtig dat ook dat stukje niet onder water stond

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Mooie mirror-scape. Fraaie kleuren ook.
          Mooi dat beide bomen naar hetzelfde punt wijzen. Voor mij een beetje jammer dat daar een soort van donker plek zit.
          Last edited by Johan1956; 4 februari 2016, 18:38.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

mooi uitgewerkt puzzelke, idd. jammer dat frakske er ook op staat. Maar het blijft een beeld dat je toch even moet bestuderen.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Ja mannekes, die donkere vlek dat is inderdaad deze duistere figuur hier, ik had mij moeten camoufleren met takken en blaadjes hé
              Ik ga daar morgen iets proberen aan te doen met mijn beperkte pruts-mogelijkheden. Misschien ook wat herknippen ... maar of het beter wordt ? ik geef geen waarborg
              Ik was toch tevreden om op die sombere dag iets kleurrijks te kunnen fotograferen, het was heel wat puzzelen om een goed standpunt te vinden zonder met mijn botten letterlijk de plas in te schuiven en oftewel was de plas dan nog iets te klein of anders de bomen iets te groot.
              Bedankt voor de reacties in alle geval

Comment

Leuk origineel beeld!
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                  Ja mannekes, die donkere vlek dat is inderdaad deze duistere figuur hier, ik had mij moeten camoufleren met takken en blaadjes hé
                  Ik ga daar morgen iets proberen aan te doen met mijn beperkte pruts-mogelijkheden. Misschien ook wat herknippen ... maar of het beter wordt ? ik geef geen waarborg
                  Ik was toch tevreden om op die sombere dag iets kleurrijks te kunnen fotograferen, het was heel wat puzzelen om een goed standpunt te vinden zonder met mijn botten letterlijk de plas in te schuiven en oftewel was de plas dan nog iets te klein of anders de bomen iets te groot.
                  Bedankt voor de reacties in alle geval
                  ik vrees dat het heel moeilijk gaat worden om jezelf eruit te shoppen zonder dat het opvalt, maar het is het proberen waard
                  groeten, Kristof
                  Canon EOS 5D mkII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
                    ik vrees dat het heel moeilijk gaat worden om jezelf eruit te shoppen zonder dat het opvalt, maar het is het proberen waard
                    Ja want ik kan niet shoppen ... dan maar een LR-pogingske gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                      Ja want ik kan niet shoppen ... dan maar een LR-pogingske gedaan.
                      niet slecht voor LR
                      ik ga het vanavond zelf eens proberen met PS.
                      de crop werkt wel goed vind ik
                      groeten, Kristof
                      Canon EOS 5D mkII

Comment

goed gelukt ! mooi resultaat.
                        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Goed geknutseld, Frans. De foto verdient het ook om tot de puntjes te worden afgewerkt. Mooi hoe alle bomen naar één punt te lijken wijzen en net voldoende doortekening van de bladeren in de plas. Een heel bijzondere foto van een prachtig landschap.
                          Geniet van foto's maken

Comment

Toch knap gedaan hoor Frans en de crop doet het veel beter

grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Fraaie update !
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
                              X