Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goud

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Goud

Omdat ik er zelf nog eens zo graag naar kijk om terug warm te krijgen in dit grijze, kille Belgisch weer

Caribbean sunset

by Wim Bollein, on Flickr

SONY a6000 ; E 55-210 ; ISO 100 ; F/9.0 ; 1/100sec ; 210mm

Re: Goud

Mooi vastgelegd en op het juiste moment
    Afwerking vind ik persoonlijk redelijk "hard", maar da's kwestie van smaak natuurlijk

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Mooi vastgelegd en op het juiste moment
      Afwerking vind ik persoonlijk redelijk "hard", maar da's kwestie van smaak natuurlijk

grts
      Sieg
      ik volg.
      een langere sluitertijd had ook geholpen.
      groeten, Kristof
      Canon EOS 5D mkII

Comment

Kan mij ook aansluiten bij vorige comments.
        Maar momenteel volop zon hier
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

Comment

Alle drie gelijk. Ben meestal ook meer fan van een langere sluitertijd voor dit type foto's. Maar dan had ik mijn vogeltje niet hé

Enneuh K.photo... hier is't aan sneeuwen (Gent)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WimBollein Bekijk bericht
            Alle drie gelijk. Ben meestal ook meer fan van een langere sluitertijd voor dit type foto's. Maar dan had ik mijn vogeltje niet hé
            (
            dat is waar, maar je kon ook twee belichtingen gemaakt hebben, als je een ND filter mee had natuurlijk, en achteraf een blend maken
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

Comment

toch nog een maand of vier vijf wachten. echte vakantie.

goed de sfeer in beeld gebracht !
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
                dat is waar, maar je kon ook twee belichtingen gemaakt hebben, als je een ND filter mee had natuurlijk, en achteraf een blend maken
                Altijd een oplossing inderdaad. Moet er gewoon aan denken als je daar staat . Maar goed, elke foto is leren hé

Comment

Zoals gezegd van de harde kant maar wel mooi in beeld en met een vogeltje
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Zeker een plaat, met warmte en zomersfeer.
                    Het is een mogelijkheid om het stukje land, uiterst links, helemaal weg te toveren. Dan ontstaat door de driehoek een kanjer van een compo, m.i..
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Ik vind het een mooie foto zonder meer met toch een paarpuntjes voor verbetering.
                      Zo staat de horizont bol, is er helemaal links een sensor vlek te zien.
                      De lucht kan heel wat contrast gebruiken en de waterpartij kan inderdaad wel stukken zachter.
                      Ook ben ik het eens met Johan dat die stukken rots of land eruit geshopt kunnen worden waardoor de foto nog sterker word.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                      X