![](http://i255.photobucket.com/albums/hh152/BPvST/IMG_9202-bewerkt_zpsmnmiotvn.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Knokke beach met zandvangers
Collapse
X
-
[Showcase] Knokke beach met zandvangers
Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe BlogLabels: Geen
-
-
Re: Knokke beach met zandvangers
Heel mooi ook weer en een aparte bewerking
Eigenlijk had ik je vorige Zandvanger in de HOF verwacht ...
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Weer mooie bewerking.
Ik hou wel van contrastrijke beelden.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Ook deze is erg mooi...Een van de betere in de reeks naar mijn smaak..Mooi die herhaling achter elkaar van de zandvangers, en wederom hele knappe afwerking...
Klein puntje, zitten 2 redelijke sensorstofjes in de linker bovenhoek..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtOok deze is erg mooi...Een van de betere in de reeks naar mijn smaak..Mooi die herhaling achter elkaar van de zandvangers, en wederom hele knappe afwerking...
Klein puntje, zitten 2 redelijke sensorstofjes in de linker bovenhoek..groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
sorry voor de stof restjes. Hopelijk is het geen zand want dat zou ook nog kunnen (foto's maken in een zandstorm is altijd wat risico nemen)
Bedankt voor de leuke reacties.Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog
Comment
-
aangename foto met die zandvangers en de wolken aan dezelfde kant.
ben ik nu de enige die wat scherpte mis ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtMooi dit licht en terug knap bewerkt.
Mvg.
Gr, Daniel.
Comment
-
Comment