dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een klassieker
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: een klassieker
Mooi zacht beeld Patrick
Herkenbaar maar het blijft mooi om te zien
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Mooi hoor met die stopper erop. Wellicht een kwestie van smaak, maar van mij mag de golfbreker wat meer zwart hebben.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMooi hoor met die stopper erop. Wellicht een kwestie van smaak, maar van mij mag de golfbreker wat meer zwart hebben.
Comment
-
-
-
deze had ik nog gemist, heel mooi Patrick
ik zie enkel wat rare kleurovergangen in het water links en rechts, maar niks storend.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Chique plaat Patrick...Klassiek maar wel een hele mooi klassieker..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
sorry van de opmerking van die rare kleurovergang, heb vorige week m'n scherm nog es gekalibreerd en het moet daaraan liggen, er klopt iets niet met mijn kleuren...groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtsorry van de opmerking van die rare kleurovergang, heb vorige week m'n scherm nog es gekalibreerd en het moet daaraan liggen, er klopt iets niet met mijn kleuren...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtik was eigenlijk al aan het zoeken wat je bedoelde dacht al dat er iets met mijn scherm niet in orde wasgroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Mooie klassieker en toch anders door de ietswat paarsachtige kleuring. De stopper zal daar wsl ook aan toe bijgedragen hebben
Comment
-
Een heel mooie opname.
Vooral die grote erg goed/mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment