Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onlangs was ik naar de Opaalkust gegaan, ondanks dat ik daar vele foto's van ken, heeft het me verrast hoeveel er
ook niet gefotografeerd is. Blijkt maar weer eens dat de manier van kijken door een fotograaf persoonlijk is.
In ieder geval een originele benadering om de steen zo in het midden te zetten...Het water vind ik erg mooi, de rollende golf en het stromende water om de steen..
Gelukkig heeft iedereen een eigen kijk op fotografie ...
De beweging vind ik wel mooi, het centrale kan ook wel
Naar mijn persoonlijke gevoel iets te licht maar da's ook weer kwestie van smaak
gezien de lucht en afwezigheid van een achtergrond hier geen meerwaarde is, vind ik de centrale plaats van de rots een goeie keuze.
de beweging van het water vult de leegte vooraan op
lol wou juist iets gelijkaardigs plaatsen , zal hem nog wat in de schuif leggen
ik vind hem heel mooi zoals hij is en stoffograaf heeft dit mooi verwoord zoals ik het zelf aanvoel
Comment