Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deep Hole + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Deep Hole + update

nog ééntje uit Portugal Algarve
    update
    nieuwe grote versie

eerste versie

dank om te kijken
    Last edited by bopatje; 24 januari 2016, 17:22.

Re: Deep Hole

Patrick, dat is een knappe plaat, met tweemaal een fijne diepte... de zee en het gat ... well done met knappe kleuren
    nikon coolpix s9100

Comment

Mooie kleuren en heel bijzondere plaats laat je hier zien, heel mooi
      Komt wel redelijk hard over, zeker als ik naar de rechterkant van de opname kijk
      Onderaan zou ik er nog een cm afhalen ofwel wat cloonwerk uitvoeren

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

goed idee van Sieg, onderaan een cm er af. het felste oranje lijkt me ook net iets te hard, maar, in portugal, op dat moment van de dag, met zo'n weer, waarschijnlijk was het licht wel enorm hard.

je vraagt je toch af wat er allemaal bestaat he bij moederken natuur.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Prachtige locatie en de kleuren vind ik wel goed zo. Ik kan me voorstellen dat op dat moment van de dag de kleuren werkelijk zo fel zijn.
          En toch wringt er iets. Je hebt twee aandachtspunten in de foto, het gat en de twee rotspieken in de zee en mijn blik wordt continu heen en weer geslingerd tussen de twee.
          Het beeld wordt wat mij betreft daarom iets te onrustig. Maar gezien de omgeving is er weinig mogelijkheid tot een andere compositie denk ik.
          vriendelijke groeten, Kurt
          Mijn foto's
          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Mooie kleuren en heel bijzondere plaats laat je hier zien, heel mooi
            Komt wel redelijk hard over, zeker als ik naar de rechterkant van de opname kijk
            Onderaan zou ik er nog een cm afhalen ofwel wat cloonwerk uitvoeren
            grts
            Sieg
            ja het was idd overdag en in die streken kunnen de contrasten heel groot zijn ,ik was al blij dat mijn camera dit kon overbruggen met 1 foto ,ook de kleuren zijn specifiek van deze streek echt heel mooi die rode rotsen
            ik heb meteen dat cm onderaan er afgehaald en dan kom ik nog mooi uit op een 2/3 de verhouding dank voor de tip heb meteen ook de hooglichten wat verlaagd

Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
            Prachtige locatie en de kleuren vind ik wel goed zo. Ik kan me voorstellen dat op dat moment van de dag de kleuren werkelijk zo fel zijn.
            En toch wringt er iets. Je hebt twee aandachtspunten in de foto, het gat en de twee rotspieken in de zee en mijn blik wordt continu heen en weer geslingerd tussen de twee.
            Het beeld wordt wat mij betreft daarom iets te onrustig. Maar gezien de omgeving is er weinig mogelijkheid tot een andere compositie denk ik.
            ja dat gat was natuurlijk het belangrijkste in de foto maar ja kon moeilijk dat alleen fotograferen dus idd kwa compositie had ik niet zo veel keus

Comment

Wat een diepte ! Ook knap hoe je die vervelende tak, op een zo weinig mogelijk storende manier erop hebt gezet.
              Ik zou alleen iets meer helderheid (vooral in de lucht) hebben verwacht. Hoewel ik op dit moment een beetje twijfel aan mijn monitor, ga ik toch voorzichtig vragen of jullie het witachtige in de lucht ook als een beetje groenig ervaren ?
              Last edited by Johan1956; 24 januari 2016, 17:46.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Wat een diepte ! Ook knap hoe je die vervelende tak, op een zo weinig mogelijk storende manier erop hebt gezet.
                Ik zou alleen iets meer helderheid (vooral in de lucht) hebben verwacht. Hoewel ik op dit moment een beetje twijfel aan mijn monitor, ga ik toch voorzichtig vragen of jullie het witachtige in de lucht ook als een beetje groenig ervaren ?
                hier toch niet hoor Johan ,maar ja als is je scherm gekalibreerd toch kunnen er wel verschillen zijn tussen het ene en het andere scherm hč

Comment

Bedankt voor de snelle reactie , Patrick.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Wel Johan, door het terugtrekken van de hooglichten over de ganse opname is het wit in de wolken minder aanwezig, volgens mij is dat het gene wat je ziet
                    In het origineel is de lucht/wolken iets helderder
                    Persoonlijk vind de de update beter Patrick, hij oogt iets zachter (uitsnede vond ik sowieso beter)

grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

bijzondere opname, wat een gat
                      in de crop is de voorgrond beter dan de originele, maar de helderheid van de lucht en het water is mooier in het origineel.
                      groeten, Kristof
                      Canon EOS 5D mkII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
                        in de crop is de voorgrond beter dan de originele, maar de helderheid van de lucht en het water is mooier in het origineel.
                        Hier volg ik Patrick.
                        Mvg.

Comment

Deze had ik gemist ... ik kan jullie posts niet bijhouden

En dan nog wel zo'n speciaal Hellegat, ik krijg al knikkende knieën, vooral van die update.
                          Knap, ik denk wel dat ik daarvoor toch eerst een drone zou moeten hebben
                          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Heerlijke gouden zonovergoten kleurtjes en een leuke compo !
                            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                            Groeten
                            Kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
                              Ik volg hier ook Patrick. Wel toch gevaarlijk hoor. Goed gezien...mooie diepte in je foto ook.
                              Eerlijkheid duurt het langst!!
                              Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Working...
                              X