Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wel Patrick, hoewel ik bij je vorige schreef dat het zoomeffect niet m'n ding is, komt dit bij deze heel anders over
Dus voor mij is dit zeker geslaagd, mooi gedaan hoor
Voor zoiets dynamisch vind ik dat je hier beter gedaan hebt dan in je vorige versie, zoiets mag dashen voor mij.
Ik zou rechtsonder iets trachten op te halen en dan nog een tikje meer kracht in de kleuren durven te schuiven.
Zo schokvrij zoomen dat lukt mij haast nooit
Ik vind persoonlijk de andere beter. Hier is die wat te donker, zeker de re kant. Maar das smaak hé!
Rechts is miss wat donker, maar links stond de zon nog maar net boven de horizon waardoor er een sterk contrast was tussen links en rechts, verder kon ik niet oplichten anders kwam er ruis opsteken ,mijzelf stoort het niet zo erg ,steunt ook wat de dynamiek vindt ik[emoji4].
Maar ik begrijp wel dat smaken verschillen hè [emoji6]
Nog snel even de andere nog eens bekeken...Beide erg knap resultaat, maar toch voorkeur voor de 1e...De meer frisse kleuren spreken me daar iets meer aan...Maar beiden zeer goed hoor..
Comment