Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Moeren + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De Moeren + update

Nieuw stukje natuur ontdekt in de buurt.
    Hier ga ik zeker nog vaker een keer naar terug..

Update:
    Last edited by jos82; 18 januari 2016, 22:12.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Re: De Moeren

Mooi plekje ja, mocht hier gerust in mijn buurt zijn
    16/9 met minder lucht lijkt mij net iets beter.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Laat die winterse opnames maar komen, heel knap deze
      Mooie kleuren in de lucht en de toefjes riet door het ijs stekend maken het af

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

mooi verzorgde opname. over waar de horizon zou moeten/mogen geplaatst zijn ga ik me niet uitspreken, maar ben wel curieus naar de commentaren.

Is dit in de moeren nabij adinkerke ?
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Bedankt voor de reacties al..

Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
          Is dit in de moeren nabij adinkerke ?
          Dit is in Nederland, bij Zundert in Noord-Brabant.
          In Belgie is er inderdaad ook een gebied dat De Moeren heet.

Wacht nog even wat meer reacties over over het formaat, en dan zal ik wel een update plaatsen...16:9 zeker een optie..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

Comment

hele mooie compo en heerlijke lucht
            ik zou hem wel wat koeler maken (kleine beetje blauwer) en de tint wat meer naar het rode, oogt nu wat te groen.
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
              hele mooie compo en heerlijke lucht
              ik zou hem wel wat koeler maken (kleine beetje blauwer) en de tint wat meer naar het rode, oogt nu wat te groen.
              Ik volg Kristof wel wat de kleuren betreft. Voor de rest een hele goeie foto van een nog te ontdekken gebied.
              Ik wist niet dat er in Nederland ook Moeren waren
              vriendelijke groeten, Kurt
              Mijn foto's
              Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Kurt (effe off topic) de Belgische Moeren ken ik niet, ben er nog nooit geweest ook niet, maar die lopen door in Frankrijk en daar ben wel al geweest.
                Het is een wondermooi gebied, bootje huren en een dagske varen en je camera rond uw nek doen.
                (On topic) 'k Weet niet, op mijn scherm, gekalibreerd overigens) lijken de kleuren mooi en het groene zal wel kloppen door de overgang van oranje/rood naar blauw.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

volgens mij kloppen de kleuren wel hoor ,maar als je goed kijkt zie je wat groene algen in het water ,ook het formaat zou ik laten met die paar extra wolkjes erbij ,mooi

Comment

Iedereen bedankt voor het reageren en de gegeven tips...
                    Had WB inderdaad iets warmer opgetrokken, is ook wel een beetje mijn smaak moet ik zeggen, het groene zie ik echter niet..
                    Bij deze een update: 16:9 formaat, kleurtemp iets lager gezet, en tint iets meer richting magenta....En eerlijk is eerlijk, vind hem wel beter ogen nu...bedankt Kristof..
                    MIJN WEBSITE

Comment

en nu moet ik toegeven dat er toch iets teveel groen in zat ,update is mooier ,al zie ik zelf graag een 16/9 formaat hier hoefde het niet voor mij ,maar het is ook mooi

Comment

De oorspronkelijke foto was ook een zeer verzorgde knappe opname.

Maar de update is was toch de finishing touch een maakt de plaat echt 'af'.
                        De compo komt ook beter tot uiting in 16:9.

Mvg.,
                        Smets84.

Comment

Bedankt voor de up Jos, dat is hem nu helemaal voor mij
                          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                            Bedankt voor de up Jos, dat is hem nu helemaal voor mij
                            Frans, jij natuurlijk ook bedankt voor de tip..
                            MIJN WEBSITE

Comment

Heel mooi. Ben jij van de streek Jos? Ik woon ook in de Moeren of toch ongeveer. Leuk om te weten.
                              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Working...
                              X