Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Moeren + update
Collapse
X
-
-
Re: De Moeren
Laat die winterse opnames maar komen, heel knap deze
Mooie kleuren in de lucht en de toefjes riet door het ijs stekend maken het af
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
mooi verzorgde opname. over waar de horizon zou moeten/mogen geplaatst zijn ga ik me niet uitspreken, maar ben wel curieus naar de commentaren.
Is dit in de moeren nabij adinkerke ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Bedankt voor de reacties al..
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtIs dit in de moeren nabij adinkerke ?
In Belgie is er inderdaad ook een gebied dat De Moeren heet.
Wacht nog even wat meer reacties over over het formaat, en dan zal ik wel een update plaatsen...16:9 zeker een optie..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
hele mooie compo en heerlijke lucht
ik zou hem wel wat koeler maken (kleine beetje blauwer) en de tint wat meer naar het rode, oogt nu wat te groen.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichthele mooie compo en heerlijke lucht
ik zou hem wel wat koeler maken (kleine beetje blauwer) en de tint wat meer naar het rode, oogt nu wat te groen.
Ik wist niet dat er in Nederland ook Moeren waren
Comment
-
Kurt (effe off topic) de Belgische Moeren ken ik niet, ben er nog nooit geweest ook niet, maar die lopen door in Frankrijk en daar ben wel al geweest.
Het is een wondermooi gebied, bootje huren en een dagske varen en je camera rond uw nek doen.
(On topic) 'k Weet niet, op mijn scherm, gekalibreerd overigens) lijken de kleuren mooi en het groene zal wel kloppen door de overgang van oranje/rood naar blauw.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Iedereen bedankt voor het reageren en de gegeven tips...
Had WB inderdaad iets warmer opgetrokken, is ook wel een beetje mijn smaak moet ik zeggen, het groene zie ik echter niet..
Bij deze een update: 16:9 formaat, kleurtemp iets lager gezet, en tint iets meer richting magenta....En eerlijk is eerlijk, vind hem wel beter ogen nu...bedankt Kristof..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtBedankt voor de up Jos, dat is hem nu helemaal voor mijNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Heel mooi. Ben jij van de streek Jos? Ik woon ook in de Moeren of toch ongeveer. Leuk om te weten.
Comment
Comment