Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Arno

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Arno

    Mijn eerste foto hier op dit Forum.
    Een panoramazicht vanuit één van de (vuile) ramen van het Uffizi museum in Firenze. Men ziet de Arno (de rivier, niet de zanger) met zijn talrijke bruggen, en een deel van de stad.
    Hoop dat de foto een beetje bevalt.

    This is an example page. It’s different from a blog post because it will stay in one place and will show up in your site navigation (in most themes). Most people start with an About page that introduces them to potential site visitors. It might say something like this: Hi there! I’m a bike messenger […]
    Last edited by KingCanon; 15 januari 2016, 15:04.
    KingCanon - Canon EOS 7D & 50D - Canon EF-S 10-22mm 3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, EF 100mm 2.8 Macro L USM IS, EF 70-300 4-5.6 L IS USM, EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM, Speedlite 580EXII, Manfrotto 3-pod - Gitzo mono.

  • #2
    Re: Arno

    Twee topics dezelfde dag en enkel een link naar de foto.
    Roep eens de hulp in van een moderator.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Arno

      Heb hier gisteren voor het eerst foto's van mij ondergebracht. (Is dit beperkt tot 1 foto per dag ? Dan mijn excuses.)
      Ik weet ook niet waarom mijn foto niet verschijnt in de rubriek, de link werkt wel.
      Heb nochtans de link voor het forum van mijn webalbum gekopieerd en hierin geplakt.
      Wat doe ik verkeerd ?
      Moderator ?
      KingCanon - Canon EOS 7D & 50D - Canon EF-S 10-22mm 3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, EF 100mm 2.8 Macro L USM IS, EF 70-300 4-5.6 L IS USM, EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM, Speedlite 580EXII, Manfrotto 3-pod - Gitzo mono.

      Comment


      • #4
        Re: Arno

        Je moet de link tussen de IMG tags plaatsen en nog makkelijker is op het vierkant icoontje klikken (voeg beeld toe) en daar je link inplakken
        Er is hier trouwens een testforum waar je naar hartenlust kunt proberen



        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Arno

          OK Sieg, bedankt voor de uitleg.
          De foto staat nu in het origineel artikel geplaatst !
          KingCanon - Canon EOS 7D & 50D - Canon EF-S 10-22mm 3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, EF 100mm 2.8 Macro L USM IS, EF 70-300 4-5.6 L IS USM, EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM, Speedlite 580EXII, Manfrotto 3-pod - Gitzo mono.

          Comment


          • #6
            Re: Arno

            Ik vind de foto te druk. Persoonlijk zou ik de huizenrestanten rechts weghalen. De foto heeft iets onnatuurlijks qua kleuren, lijkt wat op oude postkaarten van vroeger. Mogelijk ligt dit aan de bewerking?
            https://www.behance.net/Lynx1966

            Comment

            Working...
            X