Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tot morgen, zon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tot morgen, zon

Helaas is dat op dit moment niet aan de orde. Maar i.i.g. "mooi" weer om de computer leeg te ruimen.
    Dus daarom een foto van bijna een jaar geleden. En ik zal het zelf maar zeggen : Met een eigenwijs compo.

Tot morgen, zon

Bedankt voor de belangstelling. De rest hoef ik er niet bij te zetten, denk ik.

Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Re: Tot morgen, zon

Mooie natuurlijke kleuren in dit landschap.
    De compo is inderdaad niet helemaal volgens de regeltjes maar voor mij hoeft dat ook niet altijd.
    www.photo-rudi.be

Comment

Moet zeker kunnen deze compo hoor...Knappe ondergang foto..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

Comment

Heel mooi weergegeven met natuurlijke kleuren
        Compo, vind ik eigenlijk niks verkeerd aan

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

een mooie plaat met eerlijke kleuren.
          groeten, Kristof
          Canon EOS 5D mkII

Comment

leg eens wat duidelijker uit wat er scheelt aan de compositie ? please...
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk bericht
              Mooie natuurlijke kleuren in dit landschap.
              De compo is inderdaad niet helemaal volgens de regeltjes maar voor mij hoeft dat ook niet altijd.
              Ik moet hier ook helaas bijtreden. De lijn van het voorste water snijd door de foto heen...wat onrustig overkomt voor mij.Daardoor krijg ik ook het gevoel dat alles scheef loopt. Ik let er ook altijd op dat er niet te veel op die foto gaat staan door het voorste deel weg te laten...Mja das persoonlijke keuze.
              Vind het evenwicht een beetje zoek in deze .......Qua sfeer kan het wel tellen alhoewel dat ik hoer ook beter gezien heb... No hard feeling want het zonnetje staat er wel goed op.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Waar je normaal heel rustige en natuurlijke beelden aflevert die het doen voor mij heb ik daar hier moeite mee omdat die voorgrond hier voor mij een en al onrust oproept.
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Volgende keer over de sloot en omheining jumpen Johan…
                  Knappe zonsondergang met heel mooie kleuren.
                  Mvg.

Comment

ik vind dit nog zo mis niet hoor ,prachtig die kleuren en die weerkaatsing in het water en plassen

Comment

Bedankt voor jullie reactie.
                      Zoals in de beginpost al gemeld, vind ik het zelf ook controversieel, dus stond ik niet te versteld van enig commentaar hierop.
                      Waarom ik het zo gedaan heb, zal ik uitleggen.
                      Zonder voorgrond zou het alleen een leeg landschap, met een zonnetje geworden zijn. Bovendien vond ik het moment heel mooi. En soms moet je de kool en de geit sparen.
                      Over de sloot springen is echt geen optie. Die lijkt breder dan op de foto, maar vooral behoorlijk diep.
                      Hoewel ik heel plan Tureluur als natuurmens een schitterend project vind, is het bijzonder jammer dat je als landschapsfotograaf bijna altijd met die paaltjes te maken hebt.
                      Voor vogelfotografen daarentegen is het net een Walhalla.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Vind de comp wel goed...niets mis mee. Mooie reflectie en zonsondergang.
                        Alleen vind ik de horizon niet zo goed...je zou haast denken dat die naar li helt en dat stoort mij een beetje.
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Working...
                        X