Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
oei, straks ga ik zeefotos nog mooi gaan vinden. vind de verbaasde uitdrukking van de steen richting aanrollende golf intrigerend. het licht is wel niet super, maar ja.
oei, straks ga ik zeefotos nog mooi gaan vinden. vind de verbaasde uitdrukking van de steen richting aanrollende golf intrigerend. het licht is wel niet super, maar ja.
iegienie ik had de verkeerde foto gepost hier zal het licht wat beter meevallen denk ik
Zeker onder de indruk van dit zeegeweld en compo.
Toch denk ik dat de scherpte niet helemaal jofel is. Dat denk ik vooral te zien aan de grote steen en kiezeltjes. Misschien een kleine beweging van jezelf ,of statief, door de storm ?
Ook het randje verder naar boven ? Sorry, Patrick maar ik ben nu eenmaal een kritische kijker. (met goede insteek)
Ik hoop dat je de zoutspray snel hebt verwijdert.
Zeker onder de indruk van dit zeegeweld en compo.
Toch denk ik dat de scherpte niet helemaal jofel is. Dat denk ik vooral te zien aan de grote steen en kiezeltjes. Misschien een kleine beweging van jezelf ,of statief, door de storm ?
Ook het randje verder naar boven ? Sorry, Patrick maar ik ben nu eenmaal een kritische kijker. (met goede insteek)
Ik hoop dat je de zoutspray snel hebt verwijdert.
er stond wel wind maar het viel eigenlijk nog mee maar je hebt wel gelijk dat er waarschijnlijk toch wat zout aanslag op de lens was ,ik kuiste hem constant af terwijl ik bezig was maar die linkerbovenhoek terhoogte van die grote steen was precies nog niet helemaal zuiver ,goed gezien met je arendsogen
Bedankt voor je sportieve opvatting Patrick.
Alleen maar fijn als we beseffen dat we elkaar alleen maar opstuwen op deze manier ! (van Flickr ga ik echt niet beter fotograferen )
Misschien niet de plaats, maar misschien wel het moment, om aan iedereen te vragen hoe je die irritante zoutwaas ter plaatse makkelijk kan verwijderen ?
Bedankt voor je sportieve opvatting Patrick.
Alleen maar fijn als we beseffen dat we elkaar alleen maar opstuwen op deze manier ! (van Flickr ga ik echt niet beter fotograferen )
Misschien niet de plaats, maar misschien wel het moment, om aan iedereen te vragen hoe je die irritante zoutwaas ter plaatse makkelijk kan verwijderen ?
Ik heb altijd van die brillendoekjes bij een droge handdoek
Comment