Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hier een zonsondergang vanop onze boot toen we vertrokken vanuit het wondermooie Oman!
Foto is zo goed als onbewerkt uit mijn Fuji gerold... soms verrast dat bakske mij toch nog!
zonsondergangen vervelen nooit. lekker minimalististisch het zonneke, de rots en den buut met dan als toets de bergkam in de verte. echt mooi de sfeer van het moment. vakantie.
Heel mooie zonsondergang
Technisch zijn er wel enkele puntjes die mij onmiddellijk opvielen, band rond de zon en kleurbanding rechterkant opname
Ik heb regelmatig ook problemen met banding bij zulke opnames, weet ook niet wat eraan te doen
Voor de rest een hele mooie opname en prachtige schittering op het water
Comment