Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flamingo

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Flamingo

na een tijdje afwezig te zijn geweest, ben ik terug.
    deze keer met iets compleet anders,
    dit is een samengestelde foto, de zonsondergang is wel 100% eigen opname.
    hopelijk kunnen jullie dit smaken

groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

Re: Flamingo

Mooie kleuren in de lucht en in de weerspiegeling van het water waartegen het silhouet van de flamingo zich afsteekt.
    De weerspiegeling van de flamingo op zich is al een even sterk element.
    Knap gemaakt!

Mvg.,
    Smets84.

Comment

gewoon zalig ,knap gedaan ook de schaduw is super ,ook het licht en de kleuren zijn heel erg mooi ,en dat donker wolkje juist in de midden ,super proficiat

Comment

Welkom terug...en zo een entree maken..Topper en eentje voor op de front...
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Dit is er eentje voor aan de muur.
          Prachtfoto!!!
          De kleuren, de zachtheid van het licht door de mist en als kers op de taart de flamingo.
          Echt topwerk.
          vriendelijke groeten, Kurt
          Mijn foto's
          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Als deze niet in de HOF komt weet ik het ook niet meer. Topplaat!!!

Comment

Zeker een warm welkom terug !
              Prachtig gedaan. Het is dat je eerlijk bent geweest, anders zou ik echt denken dat het 1 opname was.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Prachtig!!!
                Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

Comment

Knap hé en welkom terug !

zelf was ik de laatste tijd ook niet zo aanwezig

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
                  dit is een samengestelde foto, de zonsondergang is wel 100% eigen opname.
                  ik snap hierbij niet meteen wat je precies bedoelt
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Hartelijk dank voor al de positieve reacties, blij te merken dat het in de smaak valt

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht

ik snap hierbij niet meteen wat je precies bedoelt
                    De lucht met zonsondergang is een aparte foto en het silhouette van de flamingo is een tekening, de rest is Photoshop.
                    groeten, Kristof
                    Canon EOS 5D mkII

Comment

uiteraard fantastisch resultaat. vind je eerlijkheid ook fantastisch, super. (maar eigenlijk zou er op BD een aparte categorie moeten zijn voor foto's met dergelijke toevoegsels, imho)
                      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                        maar eigenlijk zou er op BD een aparte categorie moeten zijn voor foto's met dergelijke toevoegsels, imho
                        Idd, dat heb ik ook al eens vernoemd, dat zou wel leuk zijn.
                        groeten, Kristof
                        Canon EOS 5D mkII

Comment

Top.
                          Knap gedaan, proficiat.
                          mvg,
                          Eddy
                          Smaken verschillen

Comment

Heel mooi gedaan natuurlijk maar ik stel mij wel de vraag of deze geshopte opname hier moet staan
                            Je schrijft dat de zonsondergang wel je eigen opname is, maar hoe zit het dan met de flamingo Kristof ?
                            Er is inderdaad nood aan een onderdeel op BD voor zulke opnames te plaatsen, maarja waar eindigt een "natuurlijke" opname hé, hoe ver kun en mag je gaan
                            Lijkt me moeilijk om daar echt een definitie van te maken toch.
                            Er worden hier tegenwoordig veel opnames geplaatst die bestaan uit meerdere belichtingen, waar ga je die dan plaatsen ....
                            En zo kunnen we nog even verdergaan natuurlijk maar dat hoort eigenlijk hier niet thuis
                            In ieder geval voor mij een toppertje hoor !

grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                              Heel mooi gedaan natuurlijk maar ik stel mij wel de vraag of deze geshopte opname hier moet staan
                              Je schrijft dat de zonsondergang wel je eigen opname is, maar hoe zit het dan met de flamingo Kristof ?
                              Er is inderdaad nood aan een onderdeel op BD voor zulke opnames te plaatsen, maarja waar eindigt een "natuurlijke" opname hé, hoe ver kun en mag je gaan
                              Lijkt me moeilijk om daar echt een definitie van te maken toch.
                              Er worden hier tegenwoordig veel opnames geplaatst die bestaan uit meerdere belichtingen, waar ga je die dan plaatsen ....
                              En zo kunnen we nog even verdergaan natuurlijk maar dat hoort eigenlijk hier niet thuis
                              In ieder geval voor mij een toppertje hoor !

grts
                              Sieg
                              bedankt Sieg!
                              ik ben volledig met je akkoord, waar ligt de grens, moet er wel een grens zijn? dat is voor iedereen anders natuurlijk.
                              de vraag is idd ook, waar moet je dit moet plaatsen als er geen apart forum voor bestaat...
                              daarom dat ik deze hier heb gepost aangezien dit het best aanleunt bij natuur en er daarom duidelijk heb bijgeschreven dat het een samengestelde opname is, ik kon ook niks gezegd hebben, maar dat is niet mijn aard, eerlijk duurt het langst
                              en had ik een eigen foto van een flamingo dan had ik die gebruikt, maar om aan geen copyright-schending schuldig te zijn heb ik een simpele tekening gebruikt.
                              maar nogmaals, een apart forum zou fantastisch zijn want ben er zeker van dat er hier echte "photoshopkunstenaars" zijn.
                              groeten, Kristof
                              Canon EOS 5D mkII

Comment

Working...
                              X