Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xiding, Taiwan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Xiding, Taiwan

Enige twijfel of ik deze zou plaatsen.
    Compo kijkt niet helemaal lekker, het looppad en andere lijnen laten je naar links kijken, maar het zonnetje zit dan weer rechts..
    Maar omdat het licht zo mooi was, toch maar geplaatst..

Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Re: Xiding, Taiwan

Inderdaad misschien een kleine contradictie tussen de leading lines die de kijker naar links voeren terwijl er rechts nog wel een en ander te zien is.

Maar het tropische landschap in combinatie met de zon en haar mooie licht die zich achter dat wolkengebergte openbaren maken echter veel goed .
    Mooi beeld.

Mvg.,
    Smets84.

Comment

Lichtinval is ok maar zoals je zelf zegt: Je kijkt van links naar rechts maar tussenin is er niets te zien.
      Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

Comment

De zon die vanachter die kolossale wolkenpartij komt piepen is al de moeite waard.
        Sfeer is mooi.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

mooi zonnesterrejke, dreigende wolken waar je boven zit, ferm.

misschien een ideeke om de regio van het pad wat op te lichten, dat lijkt me net iets te donker om fijn te kijken ?
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Iedereen bedankt voor het reageren..
            Betreft oplichten van het paadje...Dan lijkt me dat de aandacht daar nog meer naar toe gaat, en voor mijn gevoel is die niet te donker...
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

Comment

Voor mij is het paadje in ieder geval licht genoeg
              Het moment dat de zon vanachter de wolken komt maakt hier de opname
              Voor mij zeker geslaagd en toch goed dat je 'm getoond hebt

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Prachtige wolkenlucht en mooi hoe het zonnetje achter de wolken piept!
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Working...
                X