Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zoals bij de andere foto van de lindeboom gemeld, heb ik nog een paar andere opnames van de boom.
Dit is uiteraard dezelfde boom, maar vanuit een andere hoek, en iets later ivm de kleurtjes.
Deze foto was van een kwartiertje later, het koppeltje was al lang gaan vliegen. Ik persoonlijk vind het profiel van de boom hier wel iets beter uitkomen, maar de mensen gaven idd. een surplus. Daarom dat ik die eerder postte.
niet alleen de laatste zonnestralen hoor, Johan, ook een zeer vervelende zendmast die ik op de vorige opname weggepoetst had (en jullie hadden dat niet gezien he, haha !).
Comment