Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Viersel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Viersel

Oorspronkelijk geplaatst door dirkcanon Bekijk bericht
    ..... denk toch dat er hier heel veel spoken zien of dingen zien die er niet zijn ik zie geen zweem, v.........de mensen die twijfelen of dit nabewerkt is mag altijd gerust is op mijn camera komen zien is er zo uitgekomen ten tweede vind ik aan dit forum spijtig dat er veel mensen zijn die het precies wel goed weten maar als je zelf hun foto's gaat zien denk je oei.

Dat zijn wel erg kort door de bocht opmerkingen beste vriend. Ja kan hier wel flink wind komen maken maar geloof me als ik zeg dat de meesten die hier al jaren zitten vanaf niets begonnen zijn en menig foto beoordeeld hebben op hun ervaring en eerlijke mening.. Of het altijd de beste mening is dat merk ik aan je uitspattingen dat je het niet waardeert. Ik wil gerust die foto wel eens zo uit je toestel zien komen.....ook al heb je maar een minieme bewerking gedaan. Zou je eens graag uitnodigen om eens op stap te gaan morgens vroeg zodat ik je techniek beter kan leren kennen....Ben echt benieuwd.
    Over de foto dan ....
    Ik zie een mooie compositie maar de half afgesneden struik is een fout van de fotograaf vind ik persoonlijk. De sfeer wordt hier groten deels om zeep geholpen door het gehele licht wat onnatuurlijk is voor mij zelf. Nu moet ik toegeven dat ik me daar in begin ook wel aan gestoord heb toen ik zelf HDR fotos maakte en overgestapt ben naar exposure blends van meervoudige belichtingen en waardoor je een beter gebalanceerd beeld krijgt. De meesten trouwens van de fotografen "landschappers" die hier op BD zitten gebruiken deze techniek en dat verschil zie je onmiddellijk. Vele toestellen tegenwoordig zijn uitgerust met DRO,Auto HDR ect ect...wat resulteer in HDR fotos die veel van de sfeer laten inboeten. Maar als je het goed gebruikt dan kan je zeer mooie resultaten bekomen zonder te overdrijven.
    Als je wil zal ik je een paar links doorsturen die interessant zijn zoals er hier op BD ook nog een paar staan. Even zoeken en je vind ze zeker.
    Als het je wat uitmaakt tenminste.....?
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
    X