Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zo nog niet veel eerder gezien Sieg...Origineel om dit met zoveel mm's te doen..
Plompe toren voor mij ook bekend genoeg om hem gelijk te herkennen in silhouet...Erg mooi..
Zelfs de windmolens zijn hier een toegevoegde waarde..
Zo nog niet veel eerder gezien Sieg...Origineel om dit met zoveel mm's te doen..
Plompe toren voor mij ook bekend genoeg om hem gelijk te herkennen in silhouet...Erg mooi..
Zelfs de windmolens zijn hier een toegevoegde waarde..
Het laatste zinnetje met pijn en moeite, omdat ik die dingen (als fotograaf) haat, maar mooi om te zien hoe alles bij elkaar komt.
Want ik schat toch in, dat de molens pakweg 3 km verderop staan.
mooie foto al had ik ze graag iets lichter gehad zodat de toren nog wat doortekening zou hebben.
Op een vijfhonderd meter voor de toren kampeer ik meermaals per jaar, ook een leuke plaats om te duiken alleen zelden mooi zicht maar wel heel veel grote annemonen.
Die windmolens staan minstens vijf a zes km verder dan de toren,met de fiets zelfs een tien km.
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Ik vind hem mooi zoals hij is, vind dat het evenwicht mooi in balans is ,toch ongelooflijk welk zichtsbedrog je hebt met een tele.
Ja eigenlijk heb je dat met een groothoek ook maar omgekeerd
Zie ik rechts op de horizon zelfs nog een stukje oosterschelde kering? Ik vind het mooi hoe je zoveel typische elementen als enkel wat vormen in één beeld hebt weten te vatten. Sterk!
Zie ik rechts op de horizon zelfs nog een stukje oosterschelde kering? Ik vind het mooi hoe je zoveel typische elementen als enkel wat vormen in één beeld hebt weten te vatten. Sterk!
Inderdaad Mark, wat je rechts ziet is een stukje van de Oosterscheldekering.
Als je daar staat op die plek zie je dat eigenlijk nauwelijks, pas toen ik de télé nam kwam alles mooi samen in het beeld
Comment