Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eerst dacht ik oei die is te licht, maar na wat langer kijken valt alles op z'n plaats
Hele mooie opname Pascale, knappe sfeer met die mist en dat dieptezicht
om toch iets te kunnen zeggen : de horizontale tak helemaal bovenaan je foto knipt net uit je beeldveld. maar het is maar om iets te kunnen suggereren hoor.
Wauw, ik vind dit een heel mooie foto! De mist en tonen zijn echt prachtig en geven een fijn sfeertje! Ook wel lekker om zo midden in de winter bossen met mooi groen bladerdek tegen te komen Mooie diepte verder met de herhaling van in de mist verdwijnende stammen.
De mist trekt je mee in de verte tot net voorbij de afsluiting verder is er niets meer. Op de voorgrond de enkele bruine/gele blaadjes tussen de nog meer groene die aanwezig zijn aan de bomen maken een mooi geheel is het frisse licht.
In de koude stilte enkel het geritsel van het stappen tussen de dorde bladeren, ik kan het me voorstellen. Mooie weergave.
Comment