Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Storr Lochs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Storr Lochs


    Een beeld van de Storr Lochs op een warme oktoberdag.

    Mvg,
    Christel
    Geniet van foto's maken

  • #2
    Re: Storr Lochs

    Mooi de reflectie in het water! Ben ne eventjes aan het twijfelen....aan de ene kant vind ik die stenen hier op de voorgrond wel mooi maar dan vraagt het ook meer aandacht. Aan de andere kant vind ik de reflectie ook mooi.
    Ik zou ofwel juist boven de stenen croppen ofwel juist onder de wolken....is maar een idee hé!
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

    Comment


    • #3
      Re: Storr Lochs

      mooie omgeving.

      misschien eens proberen om de rotsen wat donkerder te maken ?
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Storr Lochs

        vooraan de rotsen iets donkerder maken en de bergen achteraan wat meer contrast insteken en ik vind deze super ,zeer mooie heldere spiegel

        Comment


        • #5
          Re: Storr Lochs

          zou ook croppen onder de wolken. Geeft een betere uitsnede en dan gaan de stenen en de reflectie nog meer tot hun recht komen.
          Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

          Comment


          • #6
            Re: Storr Lochs

            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            vooraan de rotsen iets donkerder maken en de bergen achteraan wat meer contrast insteken en ik vind deze super ,zeer mooie heldere spiegel
            Dat lijkt me inderdaad de juiste benadering. De rotsen wegcroppen vind ik een minder goed idee. De foto straalt heel veel rust uit.
            https://www.behance.net/Lynx1966

            Comment


            • #7
              Re: Storr Lochs

              Wat een heerlijke rust en spiegel, Christel.
              Hoewel 3 teveel is, doet het in beide gevallen pijn om te snijden.
              Het idee om de rotsen wat te verdonkeren, lijkt mij prima. Ook wat meer contrast in de bergen(en spiegel). Die combinatie zorgt er waarschijnlijk voor dat je sneller bij het hoofdonderwerp terecht komt.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Storr Lochs

                Geluk gehad met zo'n vlakke waterspiegel...Prachtige reflecties...
                Zou hem denk ik niet croppen...Beetje verdonkeren onderdaan is wel een goed idee...
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Storr Lochs

                  Mooie opname hoor van dit glooiende landschap
                  Zelf zou ik 'm ook niet croppen, kwestie van smaak

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment

                  Working...
                  X