Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Achnahaird Bay

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Achnahaird Bay

    Als ik zou kunnen schilderen, zou dit toch wel een plaats zijn, waar ik mijn ezel neer zou zetten.
    Een landschap om stil van te worden ! Een landschap waar je als mens gewoon in verdrinkt.

    Achnahaird Bay.


    Omdat het landschap op zo'n klein plaatje niet tot uitdrukking komt een 1700 pix versie.

    Bedankt voor de belangstelling.
    Last edited by Johan1956; 2 december 2015, 10:29.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Achnahaird Bay

    Zeker een hele mooie plaats en dat heb je knap vastgelegd met mooie kleuren
    Mooie compo en de grote versie is zeker de moeite waard om te bekijken

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Achnahaird Bay

      Heel mooi en een prachtige plaats inderdaad. Kan het zijn dat vooral zichtbaar in de grote versie de horizon nog een heel klein tikkeltje naar links afzakt? Kan soms ook gezichtsbedrog zijn hoor.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Achnahaird Bay

        Doet inderdaad schilderachtig mooi aan...Pracht locatie.. Heel mooi met al die vlakken in verschillende groentinten..
        Groot formaat zeker de moeite waard om te bekijken..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Achnahaird Bay

          Ik volg de vorige opmerkingen, maar op mijn scherm oogt de foto net iets té scherp.
          https://www.behance.net/Lynx1966

          Comment


          • #6
            Re: Achnahaird Bay

            Mooi landschap, lijnen, kleurverloop…
            Grt, Ingrid.
            Ingrid Vekemans Photography
            Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
            http://www.ingridvekemans.com

            Comment


            • #7
              Re: Achnahaird Bay

              heel mooi Johan mooi die rivier gebruikt om diepte te creëren

              Comment


              • #8
                Re: Achnahaird Bay

                Grote foto is fantastisch, daar zie je ook nog beter de nietige mensen in het weidse landschap.
                Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

                Comment


                • #9
                  Re: Achnahaird Bay

                  Oorspronkelijk geplaatst door RBOOM Bekijk bericht
                  Grote foto is fantastisch, daar zie je ook nog beter de nietige mensen in het weidse landschap.
                  Vooral die 2 bijna bij de zee, zullen sommigen misschien gemist hebben.

                  Dank voor de mooie reacties.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Achnahaird Bay

                    Ja...in het groot is die veel beter....zie nu ook het koppeltje. Waren de kleuren zo...? Aan de ene kant vind ik die te licht maar anderzijds vind ik bepaalde plaatsen een beetje te donker.
                    Eerlijkheid duurt het langst!!
                    Mijn website: http://www.degrafon.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Achnahaird Bay

                      Goed gezien,Pascale. Bedankt voor je eerlijke mening.
                      Bij deze foto bleef ik tobben om de juiste kleuren te krijgen. Dit is voor mij de 3e versie, en ook ik was niet helemaal tevreden.
                      Maar naar mening zijn zand en lucht nu oké. Ga ik aan de schuifjes zitten, geeft dat gelijk een verkeerd effect.
                      Ik werd er eerlijk gezegd een beetje moedeloos van.
                      Er werden gedeelten van de foto overigens verdonkert, doordat er wolken voor de zon zaten.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Achnahaird Bay

                        ben hier al ettelijke keren gepasseerd, en ik weet het niet goed.

                        mooie plaats, mooie compo, maar de foto op zijn geheel (of toch op vele plekken) lijkt me te helder. de kleuren lijken me wel goed, maar tis precies of er iets te veel "blinkt". de kleur van het licht dat te veel op het midden van de dag is ? fwiw.
                        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                        Comment

                        Working...
                        X