Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gouden mist
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Gouden mist
fan !
kleur, mist, sfeer : gouden medaille !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
-
Sfeervolle opname
Links in de lucht wel duidelijke banding, waarschijnlijk door de hoge compressie
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Prachtig mooi gouden licht hier te pakken...Lekker sfeervol..
De banding valt op mijn scherm wel mee, zie wel 2 grote lichte vlekken in de lucht die ik nog even weg zou poetsen..
Betreft banding: Kreeg laatst de tip om wat ruis toe te voegen in PS om banding weg te halen, werkt echt goed zonder echt zichtbare ruis.
Laag dupliceren met hierop een laagmasker invert naar zwart
Filter Ruis ( hoeveelheid 1-2% afhankijk van de resolutie ) en gaussiaans aanvinken.
Vervolgens waar de banding zit even wit schilderen met penseel.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtfan !
kleur, mist, sfeer : gouden medaille !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtPrachtig mooi gouden licht hier te pakken...Lekker sfeervol..
De banding valt op mijn scherm wel mee, zie wel 2 grote lichte vlekken in de lucht die ik nog even weg zou poetsen..
Betreft banding: Kreeg laatst de tip om wat ruis toe te voegen in PS om banding weg te halen, werkt echt goed zonder echt zichtbare ruis.
Filter Ruis ( hoeveelheid 1-2% afhankijk van de resolutie ) en gaussiaans aanvinken.
Vervolgens waar de banding zit even wit schilderen met penseel.
nu OT ,Eddy ook deze vind heel knap ,heel veel sfeer en mooi op natuurlijke wijze weergegeven
die vlekken zou ik idd nog wegpoetsen ,en ook nog een sensorvlek in het grijs van de bomen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtPrachtig mooi gouden licht hier te pakken...Lekker sfeervol..
Vervolgens waar de banding zit even wit schilderen met penseel.
Volg Patrick...de sensorvlekjes nog verwijderen en het wordt ne mooiere foto!
Comment
Comment