Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Bridge + update
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: The Bridge
Heel mooi! Goede diepte in je foto...prachtige wolkenlucht en zachte kleurtjes!
-
Mooi met die lange sluitertijd en daardoor vastgelegde beweging in de lucht
Zelf had ik nog een stapje naar voor gedaan zodat die grote blokken buiten beeld vielen
ps horizon loopt wel wat bol
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooie dieptewerking en dito compo. Persoonlijk vind ik de foto nog beter als je het stuk met de grote platte steen wegcropt. De steen trekt net iets teveel van mijn aandacht. Ik denk dat je dan op een 16:9 beeld uit zou komen
Comment
-
ik volg, en misschien (suggestie) de gele boei wegtoveren ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Een prachtfoto, die door de L.E een heerlijke rust uitstraalt.
Voor mij ook iets teveel "Zeeuwse rotsen" . (en daardoor iets te weinig water)
Misschien dat je me een verschrikkelijke zeur vind, maar toen mijn oog er eenmaal op gevallen was, bleef het spleetje tussen pijler en kader mijn aandacht trekken.
Maar zeker een foto die het waard is, om uit het stof te halen !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Johan, ik vind niemand hier een zeur
Ik ben juist heel blij met alle tips en suggesties, want die verbeteren de foto enkel.
Juist door zo kritisch en met oog voor detail op bepaalde dingen te letten, wordt elke foto hier op het forum beter.
Daarom ben ik dankbaar, en blij dat ik m'n foto's hier kan posten.
In de update heb ik dan ook rekening gehouden met alle tips, en die dan ook toegepast.
Vriendelijke groeten,
Christophe
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtEen prachtfoto, die door de L.E een heerlijke rust uitstraalt.
Voor mij ook iets teveel "Zeeuwse rotsen" . (en daardoor iets te weinig water)
Misschien dat je me een verschrikkelijke zeur vind, maar toen mijn oog er eenmaal op gevallen was, bleef het spleetje tussen pijler en kader mijn aandacht trekken.
Maar zeker een foto die het waard is, om uit het stof te halen !
Comment
-
Bedankt voor de update, Christophe. Een hele verbetering. En bedankt voor de sportieve manier van opvatten.
Ik sta op hetzelfde standpunt, hoor. Ik ben ook altijd genegen om over een ander mening of smaak na te denken.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
-
Re: The Bridge + update
Toch wel een aardig verschil de update...Deze is toch nog een pak beter...
Hele mooie van deze brug, mooie dynamiek ook in de lucht..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Re: The Bridge + update
Zeer mooi van kleur, de update is evenwichtiger dan het origineel. Knap gemaaktVriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
Comment