Nog een foto van het Speulderbos, nog even nagenieten van de prachtige herfst. Deze is iets eerder op de ochtend genomen als de andere foto. Aanvankelijk begon die dag bewolkt, tot steeds vaker de zon doorbrak. Deze foto was precies op zo'n moment dat de zon er even door kwam, en er prachtig licht door het bos scheen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Speuld Delight
Collapse
X
-
-
Re: Speuld Delight
Deze is ook heel mooi. Het licht goed gevangen hier op de voorgrond.
Comment
-
Schitterende opname met bakken vol sfeer
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Prachtige foto met een goddelijk sfeertje
Comment
-
wat een mooie opname. imho klopt gewoon alles. de positie van de zon, de lichtstralen, de kleuren, de bomen van donker naar mistig. mega !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Prachtig vooral hoe het licht diagonaal verloopt.
Kleur, sfeer en compo, met de "paraplu" van takken, op een zwaartepunt.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Bedankt voor de commentaren
Oorspronkelijk geplaatst door GeeBee Bekijk berichtniet ingestuurd voor de challenge om andere mensen ook een kans te geven?
Comment
-
-
Prachtig, zo niet de mooiste herfstfoto tot nu toe dat ik gezien heb...
mvg Christophe
Comment
-
Inderdaad wel 1 van de betere herfstfoto's hier...Prachtig licht, mooie compo en ook fraai de mist waardoor de achtergrond wat vervaagd..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment