Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi van compo met de oever zo vanuit de hoek... Jammer dat je het zonnetje achter je had, waardoor de schaduwen iets storend zijn..
Een ander tijdstip met meer zijlicht had wellicht iets beter geweest....Maar ik snap dat je op reis niet altijd de keuze hebt..
Ik zou hier de schaduw op de voorgrond proberen weg te clonen. Goed van comp. Heb je de lucht wat gesoft? Misschien is het daardoor dat de kleur van de lucht niet het blauw heeft dat zou moeten zijn.
Ik zou hier de schaduw op de voorgrond proberen weg te clonen. Goed van comp. Heb je de lucht wat gesoft? Misschien is het daardoor dat de kleur van de lucht niet het blauw heeft dat zou moeten zijn.
Dank je Tantine voor de feedback. Ik zal die schaduw proberen wegklonen. Neen, ik heb de lucht niet softer gemaakt. Het waaide die dag enorm hard en er hing een vochtige zweem over het meer. Ik vermoed dat die soft look ontstond door een mengeling van zand en vocht. Alleen in het hoekje waar ik stond vond ik wat beschutting. Trouwens de automatische witbalans van de camera ging er helemaal naast. Behalve de lichtbalans op daglicht gezet, is er niet met de kleuren gespeeld.
Comment