Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Prachtige kleurige lucht had je hier met een perfecte zonsondergang
De voorgrond komt naar mijn gevoel wat licht over maar kan door de mistige sfeer zijn ook natuurlijk
Zou het donkere stuk van de bovenkant(+/- 1/3 van de volledige foto) nog weglaten en dan heb je een prachtige foto. Heb het zelf geprobeerd en alles komt er veel beter uit
Zou het donkere stuk van de bovenkant(+/- 1/3 van de volledige foto) nog weglaten en dan heb je een prachtige foto. Heb het zelf geprobeerd en alles komt er veel beter uit
Ik volg, op 16:9 formaat komt de foto nog mooier uit. Prachtige lucht!
mooie lucht ,ook mooi met die mist ,al heb ik het gevoel (kan ook verkeerd zijn hoor ) dat ik onderaan in die mist een halo lijn zie, van de eventuele blending ?
wel een mooi sfeerbeeld
Dank voor alle mooie reacties. Ik heb er een update bijgeplaatst waar er een stukje aan de bovenzijde afgehaald is. Zelf prefereer ik toch het origineel
@bopatje De witte streep links is er in de RAW ook al. Zal toch wat dikkere mist zijn denk ik dan, maar mijn bewerking heeft het wel nog wat versterkt
Comment