Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie long exposure opname! Zou deze wel eens in B&W willen zien, met de kleuren in die brug moet je daar in de zwart-wit versie zeker voldoende kunnen mee spelen om iets spannends van te maken.
Bedankt al voor alle reacties...
Meer naar links was nu niet mogelijk, ze zijn druk bezig gigantische windturbines aan het bouwen daar, en om die reden stond een grote kraan links van me.
Heb nog wel een foto vanaf rechts van de brug met meer ruimte, maar hier zijn de kleuren weer veel minder..
Zal die misschien later nog wel plaatsen..
Al mist deze brug de sexappeal van andere bruggen die we hier zagen passeren, toch heb je er een knap beeld van gemaakt.
Een linkser standpunt had het waarschijnlijk nog beter gedaan ja, dan zag je het beeld ook geleidelijker vervagen in die mist.
Ik volg de commentaren, maar ik vind dat de 3 meerpalen, de leegte mooi opvullen.
Zou ook wel een z/w willen zien. Want LE en Z/W gaan dikwijls mooi samen.
Vind de compositie wel goed gekozen, de brug wat meer tegen de rand en de palen die de leegte subtiel opvullen, heel mooi! Mooi zacht licht, en perfecte omstandigheden met die mist, die extra het gevoel geeft dat de brug in het niets verdwijnt en het storende elementen aan het zicht onttrekt. Qua kleur vraag ik mij af of een moment eerder of later niet meer spectakel zou hebben gegeven.
Vind de compositie wel goed gekozen, de brug wat meer tegen de rand en de palen die de leegte subtiel opvullen, heel mooi! Mooi zacht licht, en perfecte omstandigheden met die mist, die extra het gevoel geeft dat de brug in het niets verdwijnt en het storende elementen aan het zicht onttrekt. Qua kleur vraag ik mij af of een moment eerder of later niet meer spectakel zou hebben gegeven.
Bedankt voor het compliment Mark!
Deze foto is 10 min voor zonsopkomst, er begon wat kleur in de mist en lucht te komen, helaas trok de mist alleen maar verder dicht...Werd echt grijs...
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment