Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog eentje....+ up
Collapse
X
-
-
Re: Nog eentje....
Vooral de bewegingen in het water zijn echt prachtig....Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Mooie opname van deze plaats, het moet daar echt wel héél druk zijn ...
Maar er ligt toch wel een duidelijke groenzweem over de opname volgens mij
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie opname van deze plaats, het moet daar echt wel héél druk zijn ...
Maar er ligt toch wel een duidelijke groenzweem over de opname volgens mij
grts
Sieg
Comment
-
Re: Nog eentje....+ up
Update is knap! Mooie beweging in het water!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtIk zat zelf ook een beetje in de knoop met de kleuren daar er zoveel verschillen in zaten, rotsen vs water vs loof. Ik heb geprobeerd er iets anders van te maken en de groenzweem er wat uit te halen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
prachtige plaat. vooral die twee draaicirkels vind ik zalig.
de up is idd. beter.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Mooi hoor, klassiekertje, maar zeker fraai! Lekkere diepte en mooie herfstkleuren. Wellicht kun je sommige plekken net wat donkerder en daarmee contrastrijker maken, waardoor de kleuren nog wat intenser worden. Met name het blad in de voorgrond en rechts tegen de helling kunnen dit wel gebruiken denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk berichtMooi hoor, klassiekertje, maar zeker fraai! Lekkere diepte en mooie herfstkleuren. Wellicht kun je sommige plekken net wat donkerder en daarmee contrastrijker maken, waardoor de kleuren nog wat intenser worden. Met name het blad in de voorgrond en rechts tegen de helling kunnen dit wel gebruiken denk ik.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment