Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haspengouw.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Haspengouw.

Heel lang geleden dat ik er nog eentje gepost heb, te veel andere dingen aan mijn hoofd gehad. Fotografie is een beetje een up and down hobby...

Dit is er eentje van vorige zaterdag tijdens een wandeling in Mettekoven, niet ver van de Jenneboom. Kom ik al jaren met de fiets, nu eens met het fotoapparaat en te voet.
    Originele foto was een heel klein beetje onderbelicht, en het was ook midden op de dag, niet ideaal. Maar ja. Ik vond het geel wat problematisch, beter dan dit krijg ik het niet echt.

er is ook een flickr versie : Mettekoven
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Re: Haspengouw.

Mooie diepte verkregen door het slingerende paadje...Mooie kleurige herfstfoto..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

Mooi weergegeven door het slingerende pad

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Niet klagen hé, 't is een mooie, prima compo en toffe kleurtjes, het lijkt wel Herfst
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

bedankt allen voor de comment. het was vooral over de gele pereboomblaadjes dat ik me zorgen maakte, op mijn gecalibreerd scherm zijn ze een beetje zozo. daarjuist op de laptop gekeken, en daar zijn ze idd. een pak beter.

En herfst, dat was het. alleen de temperatuur niet. Op 31 oktober 18 graden, dat is bezwaarlijk herfst te noemen.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

mooie herfst foto ,ook goed dat je die wandelaars erbij hebt genomen

Comment

ik heb ook de versie zonder wandelaars, die vind ik idd. net iets minder.
              ook nog vijf andere versies met dezelfde wandelaars, maar iets minder ver, of verder. aja, ze waren aan het wandelen.

Comment

Ik denk dat ik toch liever deze foto zal zien met de wandelaars erbij....het geeft hier zeker een meerwaarde!
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Leuke opname van een prachtige streek
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

Comment

Working...
                  X