Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Golden Path

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• The Golden Path

Tijdens een wandeling met ons zoontje, heb ik dit 'snapshot' genomen.
    Hij draaide die laan in, toen ik dat fantastische licht zag...
    Ik heb getwijfeld om deze in de fotobeoordeling te plaatsen, omdat ik er zelf niet helemaal tevreden over ben,
    met name de scherpte op m'n zoontje is niet goed. Maar over het licht ben ik dan weer wel tevreden. Ik had ook geen telelens bij, twas met m'n 35mm.
    Maar ik wil hem toch niet onthouden,
    bedankt voor het kijken,
    mvg Christophe.

Re: The Golden Path

Vind hem zeker hier goed passen hoor is SC.
    De onscherpte op je zoontje valt mij in ieder geval niet op...Erg mooie herfstfoto met prachtig licht..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

Prachtige herfstsfeer! Ik vraag me af of het beeld niet beter tot zijn recht komt in portretformaat waarbij er iets gecropt wordt op je onderwerp. Het felle licht aan de linkerzijde trekt nu heel veel aandacht ten nadele van je onderwerp. Een bedenking die ik me maak
      “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

Comment

De opname heeft wel iets hoor, de sfeer is in ieder geval heel geslaagd
        Een staande 3/4 versie ervan zou het ook goed doen waarbij die donkere boom links wordt weggesneden en rechts ook een stuk eraf

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

of eventueel formaat behouden maar links en onder zo snijden dat de zware boom wegvalt ?

ook nu al is de foto echt wel fijn. het is een schitterende foto-periode geweest, de laatste weken.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Heel knap beeld boordevol sfeer maar de linkse boom werkt daar niet zo echt aan mee
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
            X