Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vorig weekend voor het eerst naar De Hoëgne geweest. Wat een prachtig gebied!
Ik vind dit persoonlijk niet makkelijk om te fotograferen, maar ik heb toch een poging gedaan:
PS: als er iemand is die weet hoe je de naam van de rivier uitspreekt, dan hoor ik het graag...
Mooi tempo in het water en knappe herfstkleuren.
Ik denk dat de rivier iets meer in de lengterichting in beeld brengen beter zou gewerkt hebben maar je zak daar beslist niet voor 1 beeld naartoe geweest zijn, ik kijk uit naar het vervolg
Mooi tempo in het water en knappe herfstkleuren.
Ik denk dat de rivier iets meer in de lengterichting in beeld brengen beter zou gewerkt hebben maar je zak daar beslist niet voor 1 beeld naartoe geweest zijn, ik kijk uit naar het vervolg
Ik was eig. niet van plan om nog foto's van de Hoëgne hier te posten, maar op jouw vraag, zal ik er toch nog ééntje posten... Ik ben er inderdaad niet voor 1 beeld naartoe geweest, maar ik neem wel niet zo veel foto's als de meeste mensen...
Prachtige opname...Zeker origineel, nog niet eerder op deze manier gezien geloof ik..
De sluitertijd is echt precies goed, mooie beweging in het water....
Vind deze wel nog beter als je 2e..
Comment