Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Kleur dat passend is voor deze tijd van het jaar. Het licht goed weten te plaatsen zonder dat de bron er van zichtbaar is.
Vraag me nu af of het rechts een paal van het licht is of iets anders want er is wat oneffenheden rechts op te zien. Bij het eerste
zicht daar op was het precies een plooi van een toneelgordijn dat in me gedacht op kwam ook mede door de zachte lichtstralen.
In elk geval een opname waar ik niet direct zelf op het idee zou komen dit te maken laat staan dit te zien als een mogelijkheid om
er een opname van kunnen te maken. Goed gezien
Qua sfeer, licht en kleur vind ik het een fantastische opname. Ik zie echter heel veel donkere horizontale lijntjes door het beeld lopen, daar lijkt iets niet goed te zijn gegaan?
Kleur dat passend is voor deze tijd van het jaar. Het licht goed weten te plaatsen zonder dat de bron er van zichtbaar is.
Vraag me nu af of het rechts een paal van het licht is of iets anders want er is wat oneffenheden rechts op te zien. Bij het eerste
zicht daar op was het precies een plooi van een toneelgordijn dat in me gedacht op kwam ook mede door de zachte lichtstralen.
In elk geval een opname waar ik niet direct zelf op het idee zou komen dit te maken laat staan dit te zien als een mogelijkheid om
er een opname van kunnen te maken. Goed gezien
Gr, Daniel.
Het is idd de paal van het licht....waarschijnlijk een beetje mos op.
Qua sfeer, licht en kleur vind ik het een fantastische opname. Ik zie echter heel veel donkere horizontale lijntjes door het beeld lopen, daar lijkt iets niet goed te zijn gegaan?
Dit komt door het verkleinen. Op mijn originele foto is dit niet te zien.
Comment