Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Leuk kronkeltje, ook de sluitertijd is net goed. Belichting is ook heel goed, niet gemakkelijk om die rotsen vooraan niet op te blazen.
De foto kijkt wel wat moeilijk eens voorbij het kronkeltje. Het riviertje loopt tegen die helling aan en rechts die drukke begroeiing.
Leuk kronkeltje, ook de sluitertijd is net goed. Belichting is ook heel goed, niet gemakkelijk om die rotsen vooraan niet op te blazen.
De foto kijkt wel wat moeilijk eens voorbij het kronkeltje. Het riviertje loopt tegen die helling aan en rechts die drukke begroeiing.
Groeten
Jelle
Ik zag de kronkel dus als een S van links boven naar rechtsonder :-) Daarom ook deze compo :-)
De gebruikte sluitertijd maakt het een bijzondere foto. Mooie kleuren ook.
Gevoelsmatig denk ik dat hij lekkerder kijkt , als je de foto zou spiegelen. Denk er maar eens over na.
De gebruikte sluitertijd maakt het een bijzondere foto. Mooie kleuren ook.
Gevoelsmatig denk ik dat hij lekkerder kijkt , als je de foto zou spiegelen. Denk er maar eens over na.
Comment