Apart riviertje moet ik zeggen. Wel opletten altijd dat je niet ineens met het water mee gaat...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ninglinspo kronkel
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Ninglinspo kronkel
Leuk kronkeltje, ook de sluitertijd is net goed. Belichting is ook heel goed, niet gemakkelijk om die rotsen vooraan niet op te blazen.
De foto kijkt wel wat moeilijk eens voorbij het kronkeltje. Het riviertje loopt tegen die helling aan en rechts die drukke begroeiing.
Groeten
Jelle
-
Oorspronkelijk geplaatst door jhoub Bekijk berichtLeuk kronkeltje, ook de sluitertijd is net goed. Belichting is ook heel goed, niet gemakkelijk om die rotsen vooraan niet op te blazen.
De foto kijkt wel wat moeilijk eens voorbij het kronkeltje. Het riviertje loopt tegen die helling aan en rechts die drukke begroeiing.
Groeten
Jelle
Comment
-
-
Mooie kronkeling heb je hier weten te isoleren
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Bekend plekje voor mij. Compositie niet echt mijn ding.
Comment
-
-
De gebruikte sluitertijd maakt het een bijzondere foto. Mooie kleuren ook.
Gevoelsmatig denk ik dat hij lekkerder kijkt , als je de foto zou spiegelen. Denk er maar eens over na.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtDe gebruikte sluitertijd maakt het een bijzondere foto. Mooie kleuren ook.
Gevoelsmatig denk ik dat hij lekkerder kijkt , als je de foto zou spiegelen. Denk er maar eens over na.
Comment
-
Mooi van comp....het water vormt hier een diagonale lijn in je foto. Goed gekozen sluitertijd. Ook mooi de reflectie op het water in de verte!
Comment
Comment