Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Please....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Please....

    ....be seated!



    Dit is één van mijn foto's die ik tijdens BBK(Buren bij kunstenaars) geëxposeerd heb.

    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

  • #2
    Re: Please....

    Heel mooi, maar zou toch beter passen bij abstract vind ik.


    Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

    Comment


    • #3
      Re: Please....

      Prachtige kleurstelling en een fraai, inderdaad, abstracte foto
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Please....

        Ook wederom heel mooi Pascale, vind de bijna kleurloze overgang van water naar lucht heel geslaagd
        Doch wringt bij mij een beetje de compo, kwestie van smaak natuurlijk, maar had de stoel liever lager in beeld gezien
        Je sleept nogal wat materiaal mee naar het strand, je zal al veel bekijks gehad hebben.

        grts
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Please....

          Heel zachte kleuren, een prachtige stoel, èn foto
          Maar ik kan me wel vinden in Sieg's commentaar wat betreft de stoel, zou wss nog beter geweest zijn.
          Maar toch knap, ik kan ze niet allemaal smaken, maar deze zeker wel.
          mvg Christophe

          Comment


          • #6
            Re: Please....

            knap, maar voor mij mag de stoel wat lager en spijtig is de zee niet helemaal vlak is (de streep op de achtergrond, waar, ik denk een golf in te zien is), maar ik begrijp dat dat niet simpel is.
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Re: Please....

              Wederom een hele knappe echte typische Tantine foto...Mooi hoor..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Please....

                De zachte kleuren zorgen voor een mooi contrast met de harde contouren van de stoel.
                Geniet van foto's maken

                Comment


                • #9
                  Re: Please....

                  Wat ik heel mooi vind, is het verschil in overgang van links naar rechts tussen zee en lucht. Voor mij een prachtplaat.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Please....

                    Zeer strak, heel knap. Ook de toning kan ik smaken.
                    Jelle
                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Please....

                      Heel aangenaam rustgevend beeld, waarbij je je fantasie kan gebruiken...
                      www.erikthomas.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Please....

                        prachtplaat inderdaad. toppie.
                        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Please....

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                          Ook wederom heel mooi Pascale, vind de bijna kleurloze overgang van water naar lucht heel geslaagd
                          Doch wringt bij mij een beetje de compo, kwestie van smaak natuurlijk, maar had de stoel liever lager in beeld gezien
                          Je sleept nogal wat materiaal mee naar het strand, je zal al veel bekijks gehad hebben.

                          grts
                          Had ik de stoel wat lager in beeld gebracht dan was de leuning onder de horizon. Vond het daarom beter zo. Wat ik wel kan doen is onderaan croppen maar dan verlies ik een gedeelte li waardoor ik het weidse in de foto verlies.

                          Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk bericht
                          Heel zachte kleuren, een prachtige stoel, èn foto
                          Maar ik kan me wel vinden in Sieg's commentaar wat betreft de stoel, zou wss nog beter geweest zijn.
                          Maar toch knap, ik kan ze niet allemaal smaken, maar deze zeker wel.
                          mvg Christophe
                          Zie uitleg bij Sieg

                          Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                          knap, maar voor mij mag de stoel wat lager en spijtig is de zee niet helemaal vlak is (de streep op de achtergrond, waar, ik denk een golf in te zien is), maar ik begrijp dat dat niet simpel is.
                          Sluitertijd was hier 25 sec, die streep op de achtergrond is waarschijnlijk lichtval. Geen golfje te zien hoor

                          Die foto heeft enorm veel succes gekregen tijden Buren Bij Kunstenaars.

                          Bedankt iedereen voor de fijne reacties.
                          Last edited by tantine; 23 oktober 2015, 19:36.
                          Eerlijkheid duurt het langst!!
                          Mijn website: http://www.degrafon.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Please....

                            Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                            .......
                            Die foto heeft enorm veel succes gekregen tijden Buren Bij Kunsteaanrs.

                            ...............
                            En terecht, hij is prachtig.
                            Ik heb hem daar ook kunnen bewonderen, top.
                            mvg,
                            Eddy
                            Smaken verschillen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Please....

                              Dit is een foto waarbij je ziet dat er nagedacht is over de compositie. Heel artistiek, je moet er maar op komen om dit te verzinnen. Makkelijk om nadien opmerkingen te geven. Dus doe ik het even niet. Ik vind de foto top. Als ik moet kiezen, ga ik wel voor het fietsje
                              https://www.behance.net/Lynx1966

                              Comment

                              Working...
                              X