Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooie foto met fijne zachte tonen! Mooi ook dat fietsje, heb je die daar echt zo aangetroffen, of heb je hem er zelf neer gezet? (Dat laatste vind ik niet direct fout ofzo trouwens...)
Komt me wat onrealistisch over dat driewielertje, maar dit buiten beschouwing is dit toch een knappe sfeerfoto met dramatische achtergrond.
Begrijp niet goed wat je bedoelt dat het fietsje onrealistisch is. En vind je dat echt een dramatisch achtergrond. Vond het juist een zachte achtergrond
Bedankt iedereen voor jullie fijne reacties!
Gr Pascale
Begrijp niet goed wat je bedoelt dat het fietsje onrealistisch is. En vind je dat echt een dramatisch achtergrond. Vond het juist een zachte achtergrond
Bedankt iedereen voor jullie fijne reacties!
Gr Pascale
Beste Tantine, van mij mag je dat fietsje of eender wat daar zelf plaatsen maar dat is dan ook het onrealistische. Met de 'achtergrond' heb je het verkeerd begrepen want bedoel de dramatische sfeer inhoudelijk en dat is symbolisch bedoeld als 'achtergrond', niet het landschap Hopelijk is het misverstand nu opgelost.
Proficiat trouwens met je HoF.
Beste Tantine, van mij mag je dat fietsje of eender wat daar zelf plaatsen maar dat is dan ook het onrealistische. Met de 'achtergrond' heb je het verkeerd begrepen want bedoel de dramatische sfeer inhoudelijk en dat is symbolisch bedoeld als 'achtergrond', niet het landschap Hopelijk is het misverstand nu opgelost.
Proficiat trouwens met je HoF.
Comment