Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Leuk je hier weer eens te zien...
Fraaie foto, mede door de lange sluitertijd, mooi zacht beeld verkregen..
Jammer van die takken links in beeld, maar denk dat je weinig keus had hier..
Goeie plaat en mooi decor voor het water.
Het geeft me direct zin om daar eens te gaan kijken.
Meestal ben ik ook niet voor melkwater maar hier vind ik het juist erg goed passen. Het geeft er iets tijdloos aan.
Zeker een mooie.
Ik zit mij wel af te vragen waar dat water rechts boven vandaan komt... misschien had ik liever een wijder beeld gezien waar ook dat nog op staat.
Je hebt duidelijk gekozen om in te zoomen, dus misschien was er teveel afleiding buiten het frame dat we hier zien.
Zeker een mooie.
Ik zit mij wel af te vragen waar dat water rechts boven vandaan komt... misschien had ik liever een wijder beeld gezien waar ook dat nog op staat.
Je hebt duidelijk gekozen om in te zoomen, dus misschien was er teveel afleiding buiten het frame dat we hier zien.
Idd. die takken stonden in de weg maar vond het persoonlijk niet echt storend.
Ik heb 2 foto's die ik ruimer heb genomen. Ik zal die eens bekijken en hier eventueel posten.
Heel mooi zo. Het lijken wel sluiers. Zacht t.o. mooi scherp !
Misschien eigenwijs, maar ik vind de perfect scherpe takken voor een extra diepte zorgen
Heeft de D300, de geest gegeven ?
Heel mooi zo. Het lijken wel sluiers. Zacht t.o. mooi scherp !
Misschien eigenwijs, maar ik vind de perfect scherpe takken voor een extra diepte zorgen
Heeft de D300, de geest gegeven ?
Niets aan mijn D300 hoor! Maar op reis had ik een andere camera mee, compacter en lichter
Comment