Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Schön ist es im Hügelland und so schön ist das Bild.
Kurt toen ik zestien jaar was, dat is ondertussen al een tijdje geleden, reden wij vanuit Menen elke week naar die streek.
We genoten van Die Hüglen de stevige kost en gingen dan de grens over om een deftige Picon te drinken.
Maar ik vind dat jij alle hoekjes en kantjes van het Heuvelland kent en dat je vooral weet op welk tijdstip en vanuit welke hoek je je beelden moet schieten.
(Ene proficiat met uw artikel in Shoot.)
Bedankt Luc, da's een heel mooi compliment. En ik heb nog heel veel plaatsjes en hoekjes in Heuvelland te ontdekken.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Bedankt Luc, da's een heel mooi compliment. En ik heb nog heel veel plaatsjes en hoekjes in Heuvelland te ontdekken.
Ja hé, ze komen soms uit onmogelijke hoeken en 't is er gewoonweg mooi en nu zeker.
Hopelijk waait het niet te geweldig en kan je heerlijke herfstfoto's schieten, bomen en bosjes genoeg in de wijde omgeving.
Comment