Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Opnieuw zeer mooi van licht en kleur en fraai lijnenspel. Nog mooier zonder die middenpartij van populieren denk ik.
Ik weet het... die populieren staan een beetje in de weg maar ze zorgen toch voor mooie schaduwen denk ik.
Als ik ze omzaag heb ik natuurpunt en nog een aantal andere natuurverenigingen achter me aan vrees ik ... en ik zie ook wel graag bomen dus laat ik ze maar staan
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Wow, ook deze is prachtig zeg, voor mij nog beter dan de vorige...Compo kijkt nog net wat lekkerder....
De populieren vind ik juist een mooi aandachtspunt...
Wow, ook deze is prachtig zeg, voor mij nog beter dan de vorige...Compo kijkt nog net wat lekkerder....
De populieren vind ik juist een mooi aandachtspunt...
Ik ben het ook volledig eens met de mening van Jos82 en Chris.
Centrale bomenpartij stoort mij niet. Zonder die bomen zou het landschap minder fraai zijn. Opkomende zon goed vastgelegd!
Ik weet het... die populieren staan een beetje in de weg maar ze zorgen toch voor mooie schaduwen denk ik.
Als ik ze omzaag heb ik natuurpunt en nog een aantal andere natuurverenigingen achter me aan vrees ik ... en ik zie ook wel graag bomen dus laat ik ze maar staan
LOL inderdaad natuurpunt wil je niet achter je aan hebben, al zagen die er zelf ook wel veel om in mijn streek. En voor alle duidelijkheid, ik zie ze ook graag, die bomen
Mooi hoor, prachtig licht en mooie kleuren! Compositie ook prima, je wordt mooi naar binnen getrokken via het hek. Misschien rechts iets teveel "loze" ruimte.
De bomen staan voor mij ook niet in de weg, maar ik heb een lichte voorkeur voor je andere foto, omdat daar een paadje in het grasland zit dat een mooie lijn maakt en het vlakke groen wat breekt.
Niettemin, ook op deze foto niks aan te merken.
Zeker een hele mooie , Kurt. Fijn subtiel neveltje !
Mooi warm licht, en inderdaad de schaduwen zijn een absolute meerwaarde.
Ook knap dat ondanks het felle tegenlicht, de zon zo mooi erop staat.
Schön ist es im Hügelland und so schön ist das Bild.
Kurt toen ik zestien jaar was, dat is ondertussen al een tijdje geleden, reden wij vanuit Menen elke week naar die streek.
We genoten van Die Hüglen de stevige kost en gingen dan de grens over om een deftige Picon te drinken.
Maar ik vind dat jij alle hoekjes en kantjes van het Heuvelland kent en dat je vooral weet op welk tijdstip en vanuit welke hoek je je beelden moet schieten.
(Ene proficiat met uw artikel in Shoot.)
Comment