Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De rug van Wenduine
Collapse
X
-
De rug van Wenduine
Labels: Geen
-
-
Re: De rug van Wenduine
Knap beeld en heel mooi licht. Het loont inderdaad af en toe de moeite om eens de andere kant op te kijken dan al de rest doet want ook daar zijn dikwijls heel mooie beelden te schieten.
Ik denk wel dat hij een beetje oververscherpt is, hier en daar te zien aan de gekartelde lijnen van de gebouwen.
-
Wat een grandioos licht had je hier zeg...Heel mooi beeld...Goed bezig..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Mooie wolkjes hoor en een leuke beeldopbouw
Doch komt bij mij het geheel wat te groenig over, zelfs de wolkjes hebben een groene waas
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, mooi. Echt waar!Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
Mijn fotoalbums
Comment
-
-
Het is eens een andere kustfoto
De commentaren hierboven zeggen het al: heel mooi licht hier. Ik denk wel dat het iets is waar je wat geluk mee moet hebben en waar je je timing goed voor moet kiezen, want ik vermoed dat de zon een groot stuk van de dag een enorme spelbreker kan zijn als je met je rug naar de kustlijn gaat staan.
Comment
-
Comment