Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Geroldsau update
Collapse
X
-
-
Re: Geroldsau
De omgeving van Baden Baden ... voor mij jeugdsentiment, vele vakanties doorgebracht daar in de buurt als klein manneke
Prachtige dromerig opname Jos met een voor mij zeer goed gekozen sluitertijd
Mooi om te zien al die verschillende tinten groen.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Licht mooi onder controle en frisse groene tinten. Mooi Jos!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk berichtMooi hoor, heel fijn sfeertje en licht! Het groen van de bomen achterin vind ik wat té, ik zou hier voor een tintje minder gaan.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Frisse plaat ... laat die bomen maar groen wezen, het geeft diepte aan het beeld.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
-
Bedankt iedereen voor het reageren en kijken..
Update geplaatst, met groenverzadiging op -20 achterin..
Wel een met LaGrange, het geeft wel een punt om naar te kijken en meer diepte het wat fellere groen achterin.
Overigens niet bewust gedaan, het licht kwam daar wat meer door de bomen..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Ik zie er eerlijk gezegd weinig tot geen verschil in, maar voor mij was het sowieso toch al perfect
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIk zie er eerlijk gezegd weinig tot geen verschil in, maar voor mij was het sowieso toch al perfect
grts
SiegGroetjes--------
----------Ludwig
Comment
-
-
Bedankt iedereen voor het reageren en kijken..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment