Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lavaux Lac Leman + update
Collapse
X
-
-
Re: Lavaux Lac Leman
De compositie is effenaf grandioos, de lucht en de ondergaande zon hebben je een handje toegestoken maar dat doet niks af van je verdienste van zo'n mooie prent te schieten.
Heb je soms je flitser gebruikt om de druivenplanten te belichten?
Jos, de wit balans zou ik nog even checken, voor mij is de foto iets te groen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Prachtige foto.
Mooi licht en treffende compo.
Een hevig contrast (plant vs. meer) dat blijft hangen." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
Wat een hemel Jos en die heb je in zijn volle weidsheid prachtig weergegeven in deze foto. De schuine compo draagt zeker bij aan het gevoel.
Comment
-
-
-
Mooie diagonaal met knap licht.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Iedereen bedankt voor alle leuke reacties..
Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk berichtDe compositie is effenaf grandioos, de lucht en de ondergaande zon hebben je een handje toegestoken maar dat doet niks af van je verdienste van zo'n mooie prent te schieten.
Heb je soms je flitser gebruikt om de druivenplanten te belichten?
Jos, de wit balans zou ik nog even checken, voor mij is de foto iets te groen.
Niet ingeflitst hoor, foto is wel een blend van 3 belichtingen gezien het contrast wel heel groot was.
Betreft de WB, scherp gezien..
Met aanpassingslaag vervaging op gemiddelde inderdaad duidelijk een groenzweem, bij deze een update..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Mooie foto.
Nu vraag ik me wel af welke ik het liefst zie, maar ik denk voor het origineel te gaan.
Comment
-
Mooie opname Jos, vooral de lucht pakt hier heel mooi uit
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment