Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Geen reacties en toch anders geslaagde plaat. Zelfs als pano met onderaan een stuk af zou die het goed doen. Ook even de tijd genomen om je website te bekijken, zeker de moeite. Foto's met veel gevoel in !!
welkom in deze afdeling Jef een mooi geslaagde foto als binnenkomer
miss iets minder voorgrond (boot wat lager plaatsen ) zou ook nog een optie zijn ,kijk eens naar een 16/9 verhouding
Je moed wordt wat mij betreft gewaardeerd, net als de foto.
Echt een bijzondere plaat. Daar bedoel ik mee dat hij origineel is.
Ook goed opgelet dat alles perfect recht staat. (weerspiegeling)
Bedankt voor het warme welkom, update is geplaatst. Ik zal proberen van hier af en toe iets te posten. Veel kritiek op anderen zal ik nog niet geven, aangezien landschap nog altijd niet echt mijn specialiteit is.
Ik vind de update niet beter, de mooie voorgrond gaat verloren.
Soms gewoon je "goesting" doen, smaken verschillen.
Hartelijk gefeliciteerd met je HoF!
Ik zie ook liever het origineel Mss juist nog eens de sensorvlekjes wegclonen (=detailkritiek hoor).
Fantastische plaat, verdiend in de hof, proficiat!
mvg Christophe
Bedankt allemaal, ik had het zelf niet verwacht
Ere wie ere toekomt, mijn vrouw had me het bootje aangewezen toen we al op terugweg waren van de rotskust
Inderdaad stevenstoph 3 vlekjes rechtsboven waren mijn aandacht ontglipt, ik zal de update updaten.
Comment