kijk ik ook wel eens de andere kant op
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
fietsend langs de Ijzer
Collapse
X
-
-
Re: fietsend langs de Ijzer
Een foto waarbij je niet gelijk het mooie ziet. Omdat ik je als fotograaf een beetje "ken", ben ik natuurlijk wat beter gaan kijken.
Een moment van prachtig warm licht. Ook de convergerende lijnen trekken je mooi de foto in. De verdeling van de 2 boerderijen is ook mooi gekozen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtEen foto waarbij je niet gelijk het mooie ziet. Omdat ik je als fotograaf een beetje "ken", ben ik natuurlijk wat beter gaan kijken.
Een moment van prachtig warm licht. Ook de convergerende lijnen trekken je mooi de foto in. De verdeling van de 2 boerderijen is ook mooi gekozen.
Comment
-
We mogen dus blij zijn dat je af en toe de andere kant opkijkt. Prachtig licht en de twee boerderijen als een Fata Morgana aan de horizon. Een zeer plezierige foto om naar te kijken
Comment
-
mooi zoals hij is met dat speciale licht.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Toch veruit de mooiste uit uw serie.
Mooie zachte kleuren en echt de sfeer van de westhoek.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Goed dat je ook even de andere kant hebt gekeken...Ook een hele mooie, vooral het mooie zachte licht vind ik heel mooi..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Mooi licht en knappe kleuren.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
Comment