Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze week was de drukste week van het jaar
voor boeren en de loonwerkers denk ik.
Deze was in elk geval net als zoveel anderen
nog volop aan het werk bij het mooie avondlicht.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Das een mooie landbouwers foto.. Zo dikwijls voorbij rijden en dan tegen mezelf zeggen....Tjonges ge moet het maar doen in dat stof...wat dat is het echt wel.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
knap vastgelegd in't ondergaand zonnetje, ik heb vroeger nog effe met zo ene gereden zonder cabine (ong 27 jaar geleden) ,als je daar s'avonds vanaf kwam moesten de mensen goed kijken om je te herkennen...
tijdens het hoogtepunt van de oogst slapen die kerels maar 2 a 3 uurtjes per nacht. Onverantwoord. Maar het heeft wel een prachtig beeld opgeleverd die lange dagen.
Prachtige "boeren-actiefoto". De zon doet zijn werk heel mooi, waardoor het stof mooi zichtbaar is !
Aan de lijntjes heb je op deze foto ook goed aandacht geschonken. Een mooie, Kurt !
Comment