Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
krimmler wasserfälle II + update
Collapse
X
-
-
Re: krimmler wasserfälle II
Ik vind deze heel knap. Mooier dan de vorige.
Je wordt het beeld ingetrokken dankzij de goeie compo en je komt uiteindelijk bij de spectaculaire waterval terecht.
De kleuren op de voorgrond maken het plaatje af voor mij.
Knap werk Jos
-
-
Heel mooi, het zonnetje voegt echt wel toe - ik mis alleen boven en rechts wat meer ruimte voor het opspattende water, eventueel met een stapje achteruit of zat er dan iets anders in de weg?
Grt, Ingrid.Last edited by IngridVekemansPhoto; 19 juli 2015, 14:40.Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
http://www.ingridvekemans.com
Comment
-
Mooie opname wederom Jos en vind deze beter dan de vorige
Doch persoonlijk zou ik deze opname spiegelen, probeer maar eens
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
heel mooi met dat zonlicht voor aan, indien het mogelijk had geweest had ik aan de waterval vooraan wat meer ruimte genomen
Comment
-
Iedereen bedankt voor alle fijne reacties en kijken..
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk berichtHeel mooi, het zonnetje voegt echt wel toe - ik mis alleen boven en rechts wat meer ruimte voor het opspattende water, eventueel met een stapje achteruit of zat er dan iets anders in de weg?
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie opname wederom Jos en vind deze beter dan de vorige
Doch persoonlijk zou ik deze opname spiegelen, probeer maar eens
Bij landschapfoto's doe ik het eigenlijk nooit, zeker zo'n attractie als deze valt het gelijk op voor iemand die er geweest is..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtBij deze een update Sieg, ik begrijp wat je bedoelt, het water stroomt nu echt het beeld uit...
Bij landschapfoto's doe ik het eigenlijk nooit, zeker zo'n attractie als deze valt het gelijk op voor iemand die er geweest is..
Doch vind ik de update nu véél sterker, maar het is kwestie van smaak hé
Bij de eerste gaan je ogen tegen de stroom in naar de waterval maar blijf je een beetje hangen in het donkere vlak van het bos, bij de tweede vallen je ogen onmiddellijk op de waterval en leidt de rivier je mooi het verdere beeld door.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Leuke discussie aangezwengeld, Sieg. En het werkt nog ook !
Kan je toch zien dat we een foto van links naar rechts "lezen".Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment