Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
krimmler wasserfälle
Collapse
X
-
krimmler wasserfälle
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: krimmler wasserfälle
Het geweld staat er prachtig op, evenals de mooie waternevel.
Het groen komt ook mooi uit, met aan de rechterkant een fraai natuurlijk kader.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Heel mooi en de dreigende wolken in de verte zorgen voor extra sfeer in de foto.
Watervallen fotograferen is altijd een uitdaging om er iets moois van te maken zonder spatten op de lens te krijgen.
Je bent er heel goed in geslaagd
Comment
-
-
-
Heel erg mooi. Prachtige compositie en een schitterend wolkendek. En, voor de dynamiek, goed gekozen sluitertijd
Comment
-
Ik ben er een jaar of twintig geleden geweest en het is er inderdaad heel moeilijk fotograferen.
De waternevel maakt uw toestel zuip nat (plastiekzak overtrekken en filter voor de lens).
Die waternevel gaat zelfs tot bijna beneden in het bos.
Gezien de omstandigheden, daar ter plaatse) vind ik uw foto meer dan geslaagd.
De (vervelende) waternevel staat er heel mooi op, enkel jammer dat het gedonder van de waterval niet kan gehoord worden.
Wij hadden geluk toen we er waren was het heel mooi weer. Maar met die dreigende wolken vind ik deze ook heel mooi.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
heel mooi vastgelegd.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtHeel mooi en de dreigende wolken in de verte zorgen voor extra sfeer in de foto.
Watervallen fotograferen is altijd een uitdaging om er iets moois van te maken zonder spatten op de lens te krijgen.
Je bent er heel goed in geslaagd
nog heel mooie herinneringen (1991) aan deze plaats, lekker gegeten in de vallei er boven (niet aan de waterval te toeristisch)
Comment
-
-
Iedereen bedankt voor alle fijne reacties..
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtvindt ik ook
nog heel mooie herinneringen (1991) aan deze plaats, lekker gegeten in de vallei er boven (niet aan de waterval te toeristisch)Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment