Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Unreachable...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Unreachable...

Last edited by Annik; 13 juli 2015, 22:23.

Re: Unreachable...

Erg fraaie lange sluitertijd opname, kleuren ook erg mooi..
    Vind alleen de steiger wat onscherp...Ik denk dat dit vooral met de naverscherping tijdens verkleinen te maken heeft. ( Doe je na het verkleinen voor plaatsing op web nog verscherping toepassen? )
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zitten hier met de neus op de foto en zien echt het onscherpe niet. Je ziet zelfs de visserslijnen :-) Deze foto werd ook door Nik sharpner gehaald dus het zou me verwonderen.

Comment

Volg Jos in alle opzichten. (zowel het goede als het minder goede)
        Vraag : Die vislijnen zie je die op BD, of op je originele ?
        Wij zien ze nl. niet. En ik denk wat de reden is. De resolutie is volgens mij veel te laag.
        Daardoor is een zeer kleine bestandsgrootte op BD overgebleven. En is de kwaliteit anders dan jij het ziet.
        Als ik de info van een hier geplaatste foto van mezelf bekijk, kom ik ongeveer op 628,91 KB (644.005 bytes)
        Wat de reden is weet ik niet,maar misschien dat iemand je hier verder mee kan helpen. Want daar zijn we voor.
        Succes Annik
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Ik vind de foto ook niet echt scherp en hij verdient zeker een goeie scherpte want het is voor de rest wel een heel mooi beeld.

Hier staat een uitleg die ik vroeger ooit op BD geplaatst heb ivm verscherping. Als je met photoshop werkt is het zeker het proberen waard.
          Het is een oude link en de resoluties moeten aangepast worden naar 2048 en 1024 voor de huidige toegelaten afmetingen op BD.

Veel succes ermee
          vriendelijke groeten, Kurt
          Mijn foto's
          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Wij zien de vislijnen op BD . Super raar. Ik ga hem nog eens opladen. Ik wil zelfs eens een screenshot nemen zodanig dat je kan zien dat de vislijnen echt bij mij op BD zichtbaar zijn. Super raar....

Comment

Opnieuw opgeladen met hogere resolutie

Comment

Je kan ook BDsizer gebruiken om je foto's te verkleinen en te verscherpen.
                http://www.freewarefiles.com/BD-Size...ram_34971.html
                Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.

Comment

De foto is wel beter verscherpt , maar toch slechts 97 kB.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Op mijn scherm is de update nu enorm gekarteld langs de schuine lijnen.
                    Ik zou eens van het origineel herbeginnen en zeker een bestand van ongeveer 500kb overhouden na verkleinen en verscherpen.
                    vriendelijke groeten, Kurt
                    Mijn foto's
                    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Working...
                    X